Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tyttöystävän varoittaminen

Vierailija
26.04.2021 |

Kannattaako exän uutta tyttöystävää varoittaa että mies on alistava ja väkivaltainen?
Oletko varoittanut,tai onko sinua varoitettu? Uskoitko?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. No jos mies olisi oikeasti tosi hullu ja väkivaltainen, ei tule mieleenkään varoittaa jottei itse joudu vainon kohteeksi.

Eli sanon että pelkkää mustasukkaisen exän höpötyksiä nämä varoittelut.

Tämä onkin yksi syy, miksi en ole varoittanut exän nyksää, pelkään mitä exä tekisi. Ja toinen on, että eihän tämä uskoisi, en itse ainakaan olisi uskonut, jos joku olisi tullut alussa kertomaan minkälainen psykopaaatti mies oikeasti on. Tai yksi yritti, mutta en tajunnut mitä puhui.

Vierailija
22/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla vakiintunut käytäntö haastatella ne edelliset ja ottaa riittävän kattavasti selvää siitä toisesta.

Jep! Loistava idea! Joka tyypin matkassa kulkisi reissuvihko, johon exät voisivat antaa suosituksensa, mikäli sellaisia on annettavissa. Jollei yhtään suositusta löydy, niin hälytyskellot soikoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin toivonut, että olisi varoittanut. Eihän sellaista heti usko, mutta pienien merkkien lisääntyessä olisi uskonutkin. Olisin sitten lähtenyt suhteesta aiemmin.

Vierailija
24/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän ex on psykopaattinen alistava ja myös väkivaltainen ja manipuloiva. En uskalla varoittaa, koska voi kostaa ystävälleni. :(

Vierailija
25/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimetön kirje tms. jos väkivaltainen tms. vaikea on varoittaa vaarallisista ihmisistä kaikki ei usko joku fiksu voi uskoakin

Vierailija
26/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla vakiintunut käytäntö haastatella ne edelliset ja ottaa riittävän kattavasti selvää siitä toisesta.

Yksikään nainen ei saisi tässä skenaariossa miestä. 

Vierailija
27/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varoitin, kun uusi nainen vastasi yllättäen miehen puhelimeen. Varoitus jäi puolitiehen, kun mies sieppasi puhelimen. Vanhan kunnon lankapuhelimen luuri jäi kallelleen niin, että sain kuunnella kaksikon keskusteluja. Kymmenen minuuttia kaukopuhelua riitti, mutta sain hyvän käsityksen siitä, miten mies selitti asian: minä olin joku hullu stalkkeri, jonka hän oli ohimennen tavannut edellisvuonna. Oikeasti olin naisystävä, jota mies oli kerjännyt luokseen asumaan suurin piirtein joka päivä kuukausien ajan.

Tuo uusi nainen häkeltyi ja vaati mieheltä selitystä. Ilmeisesti hän uskoi selitykset, mutta toivottavasti muistiin jäi jotakin, joka saattaisi varoittaa tiettyjen merkkien kohdalla. Kuulin muualta, että uusi nainen lapsensa kanssa oli muuttanut miehen luokse muutaman tapaamisen jälkeen. Puolen vuoden kuluttua suhde jo rakoili ja vuoden kuluttua mies lähetteli minulle viestejä ihan muina miehinä. Nainen oli palannut exänsä luokse, mistä tämä minun exäni hänet oli aikoinaan "pelastanut".

Tuommoset epävakaat narsistit pitäs oikeesti pieksää. Tarkoitan nyt siis sitä miestä, joka ei osaa käyttäytyä kuten aikuisen kuuluu käyttäytyä. Noilta puuttuu pysyvästi jotain aivoista. Geneettinen vika.

Vierailija
28/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeesti ymmärrä jankkaajia, jotka ei ymmärrä mitä sana ei merkitsee.

Vierailija
29/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti teki mieli laittaa jotain viestiä tyypille, joka hehkutti löytäneensä varsinaisen enkelin ja maailman parhaan naisen suurinpiirtein facessa mutta päätin että kokekoon itse millaiseksi homma kuoriutuu ajan myötä.

Vierailija
30/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä alapeukuttaa jokaikisen viestin, vaikka monilla on kuinka hyvä tarkoitus. Hänen mielestään ei todellakaan saa varoittaa, koska hän todella uskoo, että toisessa osapuolessa se vika on ollut, toinen sai hänet lyömään kerta toisensa jälkeen rasittavuudellaan, puhumattakaan miten se toinen sai hänet olemaan ilkeä ihmishirviö.

Vierailija
31/31 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaisin mutta luultavasti ei usko ja ex pistää asian "katkeran ja kateellisen exän panetteluksi". Ehkä kuitenkin sitten kun se väkivaltaisuus taas siinäkin suhteessa nostaa päätään, uusi kumppani muistaa varoituksen ja tajuaa lähteä suhteesta heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi