Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSELY: Valvomisennätyksesi? Kauanko olet pärjännyt nukkumatta ja miksi valvoit?

Yökyöpeli
26.04.2021 |

Kertokaapa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä meni koko viikonloppu samoilla silmillä Perjantaina heräsi aamulla ja sunnuntaina illalla nukkumaan. Maanataina aamulla erittäin väsyneenä kouluun

Vierailija
2/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu vuorokausi laneissa. se oli hauskaa. no sitten tosi ikävä tapaus eli a influenssan takia melkein kolme viikkoa. olin niin sairas että ei voinut nukkua. kun kuume meni pois nukuin 4 ensin vuorokautta putkeen. sitten tuli jälkitauti mutta sillä univelalla ei ollut vaikeuksia saada unta vaikka olin osastolla. jouduin nukkumaan päiväunet vielä monen kuukauden ajan ku väsytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22h töissä plus matkat ja muu sälä, niin varmaan reilu vuorokausi.

Terveisiä hoitoalalta

Vierailija
4/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vrk valvon usein. Kärsin unettomuudesta.

Vierailija
5/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 viikon juomaputken jälkeen ensimmäiset 4  krapulapäivää  meni nukkumatta.

Päässä  soi ja pyöri sen verran lujaa ettei pystyny kunnolla pitään silmiä kii + muut tärinät ja ahdistukset .

Vierailija
6/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa taitaa olla maksimi. Ja sitten on lukuisia parin päivän putkia. Krooninen unettomuus, johon ei löytynyt hoitoa tai syytä. Kyllä tähän aika hyvin on jo tottunut.

Vierailija
7/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan lentokoneessa, joten ehkä pisin aika kokonaan ilman unta on jotain 30 tuntia, kun on matkustanut toiselle mantereelle ja vaihtolennoilla. Aika raskaita ovat tuollaiset reissut.

Kerran nukuin viikon ajan vain pari tuntia yössä, ja olin aivan piipussa. Työssä oli ihan hirveä stressi. Tilanne laukesi, kun menin viikonlopuksi käymään äitini luona toisella paikkakunnalla, ja hän antoi minulle illalla Tenoxin. Nukuin kuin tukki 12 tuntia. Silloin huomasi, mitä kunnon yöunet tekevät ihmiselle. Olin kuin uudestisyntynyt. Onneksi tuon jälkeen ei ole ihan vastaavia uniongelmia ollut.

Vierailija
8/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-aamusta sunnuntai-aamuun samoilla silmillä. Kärsin joskus unettomuudesta, mutta on eri asia maata pimeässä silmät kiinni hereillä kuin oikeasti valvoa.

Vierailija
9/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma enkka taitaa olla yksi yö. Isoisä veti kesällä 1944 samoilla silmillä 8 päivää kun oli hiukan kiire toisaalta hosua venäläisiä pois ja toisaalta selviytyä Suomeen päin. On syytä epäillä että pervitinillä oli osuutta asiaan.

Vierailija
10/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuorokautta, ja tapahtunut kaksi kertaa. Ekalla kerralla käytin Imovanea liian suurilla annoksilla ja sitten kun se loppui niin en enää saanut ollenkaan unta. Tokalla kerralla putki lähti siitä että join litran kaljaa illalla, sitten en saanut sen jälkeen unta ja kun en nukkunut yhtenä yönä niin kroppa meni ylikierroksille enkä nukkunut ennenkuin sain lääkkeitä.

Vierailija
11/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe aamu viidestä la iltapäivään johonkin klo 16 asti. Eli onkos se sitten 35h. Olin töissä kahdessa eri paikassa ja sitten oli sukulaisen häät. Jouduttiin lähtemään häistä aikaisin pois, koska mun oli jo ihan pakko päästä nukkumaan.

Vierailija
12/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkään, en pärjännyt, jouduttiin lääkitsemään aika vahvasti, että sain kivuilta nukuttua. Aivot eivät toipuneet koskaan, päädyin vähän päälle 30v eläkkeelle.

Minuutin päästä olen todennäköisesti unohtanut, että tämä ketju oli olemassa, tai että vastasin tähän. Oikeasti ihmiset, nukkukaa, jos vain pystytte. Ettei tule kultakalan muistia, ja nekin asiat, jotka ovat siirtyneet "lihasmuistiin" kymmeniä vuosia sitten, unohtuvat.

Vierailija
13/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4vrk, koska synnytys kesti niin kauan, enkä ehtinyt 15min välein tulevien supistusten välillä nukahtamaan ollenkaan. Lisäksi oli tietenkin kova stressi päällä, koska jatkuvasti sattui niin paljon.

Vierailija
14/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin kolme vuorokautta. Siivosin taloa läpikotaisin, hoidin lapsia, leivoin sekä kokkasin tarjoiluja. Olen perfektionisti ja halusin sukujuhlista hienot. Ai että vitutti kun anoppi tästä huolimatta kyykki pylly pystyssä kesken kemujen penkoen tv-tason alapuolta josko sieltä löytyisi roskaa tai lasten leluja sekä hiippaili suljettuun huoneeseen ja tönki järjestelemättömiä kaappeja

Vierailija
15/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin on esikoisen synnytys, 3 vrk. Sitä seuraavat ovat kaikki työvuoroja ja niitä on paljon: aina 26h töitä putkeen plus matkat, tulee noin 29h valvomista. Pidempi, jos lapsi sairaana aamulla töistä tullessa eikä pääse nukkumaan, sitten tulee 33h ennen mahdollisuutta nukkua.

Vierailija
16/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

La aamyö klo 2 ma iltaan n klo 22, eka synnytys.

Vierailija
17/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä festareillä meni se torstaista lauantaihin tai sunnuntaihin samoilla silmillä. Oli aika höpö olo kun kotia tulin.

Vierailija
18/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvoin kolme vuorokautta. Siivosin taloa läpikotaisin, hoidin lapsia, leivoin sekä kokkasin tarjoiluja. Olen perfektionisti ja halusin sukujuhlista hienot. Ai että vitutti kun anoppi tästä huolimatta kyykki pylly pystyssä kesken kemujen penkoen tv-tason alapuolta josko sieltä löytyisi roskaa tai lasten leluja sekä hiippaili suljettuun huoneeseen ja tönki järjestelemättömiä kaappeja

Tuollaisen anopin saa laittaa kylmäksi ilman muuta. Minun luvallani.

Vierailija
19/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 tuntia putkeen ilman mitään taukoa. Paitsi vessassakäynnit. Rekkahommissa 20 vuotta sitten. Hki-oulu väliä.

Vierailija
20/21 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaoppaana turistibussissa jokaisella reissulla yhden kerran 36 tuntia putkeen, siis töissä. Kuskia sentään vaihdettiin välillä. Enää ei onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi