Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiskohan 46 v jättää ehkäisyn pois?

Vierailija
26.04.2021 |

Eiköhän lisääntymiset ole jo lisäännytty. Järkeäkö käyttää ehkäisyä 4-6 vuotta turhaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä kuukautiset, niin missään nimessä ei kannata jättää ehkäisyä, jollei halua raskaaksi.

Luulisi, että siinä vaiheessa, kun on vaihdevuosi-ikäinen, eikä kuukautisia ole tullut pariin vuoteen, voisi jo ehkäisyn jättää. Vai olisiko silloinkin ensin käytävä mittauttamassa hormonitasot?

Vierailija
22/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-vuotiaana en ole uskaltanut jättää ehkäisyä pois, koska kuukautiset tulevat vielä melko säännöllisesti. Äitini sai vikan lapsensa luomusti vahingossa 46-vuotiaana enkä ole halunnut samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v. ja viimeiset menkat oli kolme vuotta sitten. Sitä edeltävistäkin menkoista oli puoli vuotta. Joten uskoisin, etten enää raskaaksi tule.

Vierailija
24/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen, jossa ajateltiin että eiköhän riski ole jo ohi ja hupsista, iltatähti syntyi äidin ollessa 53. Vanhemmat sisarukset miltei 30 v vanhempia 🤣

Vierailija
25/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuln raskaaksi 44 v. Terve poika syntyi kun olin 45 v eli et voi jos et halua tulla raskaaksi. Meille oli ihana lottovoitto.

Vierailija
26/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokeile! Jätä ehkäisy pois, ja tule tänne kertomaan, kuinka kävi. Itse olen 52v ja menkat edelleen säännölliset, saisivat jo loppua tämän ikäiseltä. Mutta toisaalta, viimeisiä viedään, ei nyt enää ihan montaa vuotta enää..

Vierailija
27/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47 v, luotin just tohon että eihän tässä iässä enää tulla raskaaksi... tadaa, positiivinen testi n. kuukausi sitten. Mutta heti meni orientaatio niin, että lapsi saa tulla, ja aika täpinöissä nyt ollaan :) Isoveli on 5-vuotias ja jo hänestäkin ajateltiin, että tässä on se iltatähti... Kaksi isompaa lasta jo aikuisia.

Vierailija
28/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo 4-6 vuotta tarkoittaa?

Vierailija
29/29 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako hormonikorvaushoito, että hedelmällisyys jatkuu?