Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkikortti vanhentunut, uusi tulossa vasta toukokuun lopulla!!!

Vierailija
26.04.2021 |

Ihan uskomatonta. En yleensä kyttäile korttien vanhenemista, kun pankki on aina lähettänyt uuden hyvissä ajoin. Nyt toissapäivänä meni Netflix yhtäkkiä pimeäksi ja ilmoitti, että kortti ei ole validi. No se oli vanhentunut! Tänään tuli postissa uuteen korttiin tunnusluku ja verkkopankissa lukee, että uusi kortti tulee 18.5.!!! Siis melkein kuukausi pitää pärjätä ilman pankki- ja luottokorttia. Eikä kuulemma pysty nopeuttamaan prosessia, kun asiakaspalvelusta kysyin. Aivan älytöntä, miten voi olla järjestetty näin? Kyseessä Handelsbanken. Harkitsen vakavasti nyt pankin vaihtamista kokonaan, olen niin pettynyt tähän.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, minä kyllä vaihtaisin pankkia saman tien.

Vierailija
2/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pankki vaihtoon vaan jos noin on, eihän tuossa ole mitään järkeä. Esim. Osuuspankki sanoo että uuden kortin saa 1-2 viikossa, eli saat sen nopeammin kuin tuota odottamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pankki vaihtoon vaan jos noin on, eihän tuossa ole mitään järkeä. Esim. Osuuspankki sanoo että uuden kortin saa 1-2 viikossa, eli saat sen nopeammin kuin tuota odottamalla.

Taidan sitten todellakin vaihtaa jos sillä tavalla saa uuden 2 viikossa. Ap

Vierailija
4/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tiskiltä nostamassa käteistä kuukaudeksi. Jo on kummallista, jos ei yhtä kuukautta selviydy ilman korttia.

Vierailija
5/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Outo juttu. Mutta en kyllä vaihda pankkia ainakaan vielä, koska kokonaisuudessaan paras pankki ja paras palvelu.

Vierailija
6/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy tiskiltä nostamassa käteistä kuukaudeksi. Jo on kummallista, jos ei yhtä kuukautta selviydy ilman korttia.

Selviytyyhän sitä vaikka löysässä hirressä, mutta miksi kukaan niin tekisi jos ei tarvitse?

Joitakin ei vain pitäisi päästää nettiin ollenkaan.

Vierailija
7/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta.

Mulla on OP:n kortti ja uusi tulee automaattisesti postissa aina pari viikkoa ennen kuin edellinen vanhentuu.

Vierailija
8/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviydyn, mutta ottaa pannuun miten voi pankille tulla tällainen moka ja miten ei edes ole mahdollista saada tilannetta pikavauhtia ja pahoitteluilla korjatuksi, vaan kohotellaan vain olkapäitä välinpitämättömästi. Kyllä tämä hankaloittaa elämää, kaikissa paikoissa ei edes voi maksaa käteisellä nyt korona-aikana. Ap

Vierailija
9/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankista kortti melkein heti

Vierailija
10/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta.

Mulla on OP:n kortti ja uusi tulee automaattisesti postissa aina pari viikkoa ennen kuin edellinen vanhentuu.

Paria viikkoa ennen?

Minulla tulee lähemmäs 2kk ennen!

S-Pankki + OP

Vierailija
11/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuuko sinulla myös tunnusluku aina kun kortti vanhenee?

Itselläni op ja s-pankki molemmista tulee uusi kortti pari kuukautta ennen kuin edellinen vanhenee. Tunnusluku pysyy samana, ellei tee muutoksia korttityyppiin.

Vierailija
12/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mikä pankki?

Vierailija
13/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuuko sinulla myös tunnusluku aina kun kortti vanhenee?

Itselläni op ja s-pankki molemmista tulee uusi kortti pari kuukautta ennen kuin edellinen vanhenee. Tunnusluku pysyy samana, ellei tee muutoksia korttityyppiin.

Ei, mutta siitä tuli silloin toissapäivänä kysely haluanko uuden tunnusluvun ja vaihdoin sen sitten helpommin muistettavaan. Joka tuli tänään postissa, mutta kortti ei. Ei sillä tunnusluvun vaihdolla ilmeisesti ollut mitään merkitystä tälle kortin viipymiselle. Ap

Vierailija
14/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä pankki?

Lue aloitus..

Vierailija
15/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sen luokan moka pankilta, että mä vaihtaisin pankkia saman tien. Kyllä se uusi kortti pitää tulla ennen kuin edellinen menee vanhaksi. Ei luulisi olevan Handelsille liian haastavaa, kun muutkin pankit osaavat tällaisen asian huolehtia.

Vierailija
16/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi tunnusluku? Mutta pidä tiukasti pääsi, pankki ei voi toimia noin. Niiden on pakko nopeuttaa kortin saamista. Toihan menee jo laittomuuksien puolelle. Yksipuolisesti eivät voi muuttaa normaaleja käytäntöjä. Hävytöntä. Järjestäkööt minkä vaan väliaikaisen kortin.

Vierailija
17/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviydyn, mutta ottaa pannuun miten voi pankille tulla tällainen moka ja miten ei edes ole mahdollista saada tilannetta pikavauhtia ja pahoitteluilla korjatuksi, vaan kohotellaan vain olkapäitä välinpitämättömästi. Kyllä tämä hankaloittaa elämää, kaikissa paikoissa ei edes voi maksaa käteisellä nyt korona-aikana. Ap

En ole toistaiseksi yhteenkään kauppaan törmännyt, edes näin korona-aikana, joka ei vastaanottaisi käteistä. Jonkun parkkimittarin olen nähnyt, johon kävi vain kortti.

Vierailija
18/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin Nordeassa mutta maksoivat mulle hyvityksen sentään

Vierailija
19/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole toistaiseksi yhteenkään kauppaan törmännyt, edes näin korona-aikana, joka ei vastaanottaisi käteistä. Jonkun parkkimittarin olen nähnyt, johon kävi vain kortti.

Tuo nyt on turhaa jankutusta. Suurin osa ihmisistä ei käytä käteistä käytännössä lainkaan. Miksi käyttäisi, en näe ainuttakaan syytä. Pankin tuossa pitää ratkaista mokansa. Asiakasta ei kohdella noin.

Vierailija
20/23 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keissi on osoitus siitä, miten sairaaksi maailma on mennyt, kun ihmisen elämä menee ihan sekaisin ilman pankkikorttia. Käteistä saa yhtenä päivänä viikossa ja on jo paikkoja, joissa mikään muu kuin kortti ei käy.