Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö treffeille, jos deitti ei kerro tarkkaa ikäänsä?

Vierailija
26.04.2021 |

Oon jutellut netissä ja kysynyt esim. ikää, mutta sain vastaukseksi vain epämääräisen "vähän vanhempi kuin sinä". Mitäköhän tuo tarkoittaa? Paria vuotta, viittä vuotta vai jopa kymmenen..?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei tainnut edes kysyä, jotain vuosi myöhemmin nainen kertoi täyttävävänsä kohta 28. Oltiin kyllä tosin pyöritty samoissa porukoissa jo jonkun aikaa ennen kuin nainen ehdotti treffejä/seurustelua.

M52

Nuo ovatkin poikkeuksia. Yleensä itseä reilusti vanhemmat ihmiset ei kiinnosta.

Vierailija
42/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertonut ikääni miehelle, joka oli kättelyssä sanonut, että yli 35-vuotiailla naisilla ei ole mitään arvoa. Kovasti kuitenkin haki seuraani, vaikka olin jo 39.

Kyllähän seksi aina kelpaa vaikkei nainen mihinkään vakavaan kelpaisi.

En kai mä nyt pikkupojista muuta kuin munaa hakisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen iällä ole mitään merkitystä onko se 25 tai 50 vuotias sillä mies vain paranee vanhetessa mutta naisten kohdalla iällä on todellakin väliä, naisten parasta ennen päiväys on siinä 35 ikävuodessa, mielummin  katselen  20-30 vuotiaita naisia.

t. mies yli 40v

Naiset ovat ennen joutuneet ottamaan vanhempia miehiä, koska ovat olleet miehistä taloudellisesti riippuvaisia. Itse pidän hiukan nuoremmista miehistä ja sellaisen löysin. Miehiä on niin paljon naisia enemmän eli kyllä nainen voi valita. Ja oikeasti, mieskään ei parane vanhetessaan.

Säälittävää, skaalansa loppuukin 50-vuotiaaseen. Tosin Olli Lindholm ja Matti Nykänen eivät 60v:ksi eläneet.

Vierailija
44/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ensinnäkin odotan, että minulle ollaan avoimia ja rehellisiä tai muuten en halua edes tutustua ihmiseen. Toiseksi näin toimivat ihmiset treffipalstoilla ovat yleensä papparaisia, jotka juoksevat nuorten tyttöjen perässä. Ei kannata tuhlata aikaansa pipipäihin.

Vierailija
45/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen iällä ole mitään merkitystä onko se 25 tai 50 vuotias sillä mies vain paranee vanhetessa mutta naisten kohdalla iällä on todellakin väliä, naisten parasta ennen päiväys on siinä 35 ikävuodessa, mielummin  katselen  20-30 vuotiaita naisia.

t. mies yli 40v

Mies ei todellakaan parane vanhetessa. Älä viitsi naurattaa. Sinäkin olet jo säälittävä reppana.

Vierailija
46/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt hänestä kuvan, mutta en yhtään osaa sanoa hänen ikäänsä. Noin 29-40?? Ihmetyttää, kun hän ei kerro.

Ap

Vahva veikkaus: yli 50-vuotias ja käyttää vanhaa kuvaa. En tuhlaisi sekuntiakaan tuollaiseen, yrittää vain vongata ja syyllistää, jos tapaat kasvokkain.

Vierailija
47/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt hänestä kuvan, mutta en yhtään osaa sanoa hänen ikäänsä. Noin 29-40?? Ihmetyttää, kun hän ei kerro.

Ap

Vahva veikkaus: yli 50-vuotias ja käyttää vanhaa kuvaa. En tuhlaisi sekuntiakaan tuollaiseen, yrittää vain vongata ja syyllistää, jos tapaat kasvokkain.

Tapasin hänet hetkellisesti livenä ja myöhemmin juteltiin netissä. Tuo tapaaminen oli niin lyhyt, että en saanut minkäänlaista käsitystä hänen iästään. Ikä kuitenkin merkitsee mulle aika paljon, joten en varmaan pysty menemään treffeille hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
48/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies yli 40v

Mies ei todellakaan parane vanhetessa. Älä viitsi naurattaa. Sinäkin olet jo säälittävä reppana.

Niin, totuushan on, että munat ne pilalle menee, ei kanat.

Vierailija
49/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko ap sinä kuitenkin rehellisesti tarkan ikäsi, ja oliko vielä vastapuolen vaatimus saada tietää ko. asia?

Vierailija
50/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on siitä hienoa ettei ketään ole pakko tavata. Jo se että kysyt täällä asiaa kertoo paljon.

Vierailija
51/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pervolta eläkepapalta..

Vierailija
52/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertonut ikääni miehelle, joka oli kättelyssä sanonut, että yli 35-vuotiailla naisilla ei ole mitään arvoa. Kovasti kuitenkin haki seuraani, vaikka olin jo 39.

Vanhoissa miehissä vaan on se ikävä puoli ettei ne kelpaa pelkkään seksiin.

Vierailija
53/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu on siitä hienoa ettei ketään ole pakko tavata. Jo se että kysyt täällä asiaa kertoo paljon.

Tämä. Jos alat pohtimaan kannattaako mennä niin vastaus on aina ei. Et ole velkaa kenellekään tapaamista.

Vierailija
54/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Jos ei ikäänsä pysty paljastamaan niin salailee varmaan hyvin monta muutakin asiaa itsestään.

Vierailija
55/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoissa miehissä vaan on se ikävä puoli ettei ne kelpaa pelkkään seksiin.

Eikä mihinkään muuhunkaan, siksi kai ne täälläkin parveilevat valittamassa ja julistamassa nicevihaansa.

Vierailija
56/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei nuorillekin miehille vähän valoja päälle; mihin muuhun te luulette vanhempien naisten teitä edes tarvitsevan? Rahaa on enemmän kuin teillä, yhteiskunnallista asemaa, nuorilla miehillä harvoin on mitään kuulemisen arvoista sanottavaa, ajattelu on vielä epäkypsää. Ainoa, mitä nuorella miehellä on annettavana, on kehonsa ja mieskuntonsa. Jos ei housuistakaan löydy mitään näkemisen arvoista on nuori mies aivan turha.

Vierailija
57/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska deittailen vain itseäni nuorempia miehiä.

Vierailija
58/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo ikänsä muutaman vuoden tarkkuudella, se riittää. Esim 35 = 32-36, OK. 

Jos kieltäytyy sanomasta iän ja sanoo olevansa esim "nuorekas" tai "kunto on kuin kolmevitosella", oletan heti että on yli 50 ja en lähde treffeille. 

Vierailija
59/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska deittailen vain itseäni nuorempia naisia.

Vierailija
60/87 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä loistava esimerkki mikseivät kaikki (=kelvottomat) pariudu normimarkkinoilla, ilman senssisovelluksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan