Menisittekö treffeille, jos deitti ei kerro tarkkaa ikäänsä?
Oon jutellut netissä ja kysynyt esim. ikää, mutta sain vastaukseksi vain epämääräisen "vähän vanhempi kuin sinä". Mitäköhän tuo tarkoittaa? Paria vuotta, viittä vuotta vai jopa kymmenen..?
Kommentit (87)
En menisi. Jatkossa sitten väännettäis kaikista muistakin asioista samalla tavalla, mitä ei haluaisi kertoa.
No en varmaan menis. Lähinnä koska tuo on niin outoa käytöstä, ei sen iän takia. Ei 10v vanhempi haittaisi, mutta menee maku kun toinen ei suostu kertomaan.
Voihan tuosta päätellä, että ei mies ainakaan alle kymmentä vuotta sinua vanhempi ole, todennäköisesti ikäeroa on 20 vuotta tai enemmän. En menisi treffeille ihmisen kanssa, joka noinkin oleellista asiaa salailee.
En menisi. Nämä iättömät Tinderissäkin jo ohitan välittömästi. Tulee mieleen, että joku iäkäs ukko metsästää teinitussua.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen iällä ole mitään merkitystä onko se 25 tai 50 vuotias sillä mies vain paranee vanhetessa mutta naisten kohdalla iällä on todellakin väliä, naisten parasta ennen päiväys on siinä 35 ikävuodessa, mielummin katselen 20-30 vuotiaita naisia.
t. mies yli 40v
Just tämän vuoksi harvoin kerron ikääni niille kymmenen vuotta nuoremmille mieslapsille, jotka seuraani vonkaavat.
t. nainen alle 40v
Toi on kyllä jännä ilmiö, törmännyt samaan. En ole lähtenyt, jos ikää ei kerrota.
Sitten on myös niitä, jotka valehtelevat ikänsä profiilissaan ja asia käy ilmiselväksi tapaamisessa. Syyksi sanovat, että et sä sit olis lähtenyt ulos. No shit Sherlock! Enkä lähde kyllä toistamiseen kanssasi treffeille, sillä a) olet vanha b) olet valehtelija.
En kertonut ikääni miehelle, joka oli kättelyssä sanonut, että yli 35-vuotiailla naisilla ei ole mitään arvoa. Kovasti kuitenkin haki seuraani, vaikka olin jo 39.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen iällä ole mitään merkitystä onko se 25 tai 50 vuotias sillä mies vain paranee vanhetessa mutta naisten kohdalla iällä on todellakin väliä, naisten parasta ennen päiväys on siinä 35 ikävuodessa, mielummin katselen 20-30 vuotiaita naisia.
t. mies yli 40v
Naiset ovat ennen joutuneet ottamaan vanhempia miehiä, koska ovat olleet miehistä taloudellisesti riippuvaisia. Itse pidän hiukan nuoremmista miehistä ja sellaisen löysin. Miehiä on niin paljon naisia enemmän eli kyllä nainen voi valita. Ja oikeasti, mieskään ei parane vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä jännä ilmiö, törmännyt samaan. En ole lähtenyt, jos ikää ei kerrota.
Sitten on myös niitä, jotka valehtelevat ikänsä profiilissaan ja asia käy ilmiselväksi tapaamisessa. Syyksi sanovat, että et sä sit olis lähtenyt ulos. No shit Sherlock! Enkä lähde kyllä toistamiseen kanssasi treffeille, sillä a) olet vanha b) olet valehtelija.
Ja sitten kun on tuollaisen ikänsä valehdelleen kanssa treffeillä, niin miettii koko ajan, miksi toi on niin vanhan näköinen, onkohan se sairas.
Vierailija kirjoitti:
t. mies yli 40v
Sovinisti, mene muualle täältä
Vierailija kirjoitti:
55+ mies menee jopa kolmevitosesta kun vaan pukeutuu trendikkäästi
Kyllä se pärstä iän paljastaa, ihan sama vaikka kuinka vetäisi trendihupparia päälle 😂
Vierailija kirjoitti:
Pelkää että sinulla on ennakkoluuloja, ettet halua tavata häntä jos paljastaa ikänsä. Kerro hänelle että ikä on vain numeroita eikä sinulla ole mitään estettä deittailla vanhempaa kumppania. Sittenhän näet kun treffeille menet. Eihän sitä tiedä vaikka olisi kuinka mukava varttuneempi henkilö. :)
Ikä ei ole vain numero. Olen itse 26 ja en todellakaan voisi mennä treffeille keski-ikäisen kanssa.
Ei suostu kertomaan ikää, varmaan tyypillä on vaimokin. Sitäkään ei varmaan meinaa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
En kertonut ikääni miehelle, joka oli kättelyssä sanonut, että yli 35-vuotiailla naisilla ei ole mitään arvoa. Kovasti kuitenkin haki seuraani, vaikka olin jo 39.
Kyllähän seksi aina kelpaa vaikkei nainen mihinkään vakavaan kelpaisi.
Olen nähnyt hänestä kuvan, mutta en yhtään osaa sanoa hänen ikäänsä. Noin 29-40?? Ihmetyttää, kun hän ei kerro.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seksi aina kelpaa vaikkei nainen mihinkään vakavaan kelpaisi.
Hyväksikäyttäjät helvettiin.
Älytön ajatus se, että mies paranee vanhetessaan. No ei parane yhtään sen enempää kuin nainenkaan.
Kumpikaan ei tainnut edes kysyä, jotain vuosi myöhemmin nainen kertoi täyttävävänsä kohta 28. Oltiin kyllä tosin pyöritty samoissa porukoissa jo jonkun aikaa ennen kuin nainen ehdotti treffejä/seurustelua.
M52
En. Noin yksinkertaiseen kysymykseen pitäisi löytyä vastaus.
Ja siihen sw sitten jääkin , katselemiseen. Ja tiedoksi, että ne 20- 30 vuotiaat toivovat, että.sinä ja muut ukkelit jättäisitte rauhaan.