Minua on sanottu monesti luonnonlapseksi
Onko se hyvä vai huono asia? T. Ammattivalittaja
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse viisikymppinen kuten ap:kin, enkä kyllä pitäisi "kauniina kohteliaisuutena", jos joku kutsuisi minua luonnonlapseksi...
Mistä tiedät ap:n iän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse viisikymppinen kuten ap:kin, enkä kyllä pitäisi "kauniina kohteliaisuutena", jos joku kutsuisi minua luonnonlapseksi...
Joo, täytän syksyllä 48v. Mutta mua sanottiin jo nuorena luonnonlapseksi ja aina joskus vanhempanakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitoimiston sanakirjan mukaan luonnonlapsi on "lapsenomaisen välitön ihminen".
Pidätkö itseäsi sellaisena?
Ainakin tähän asti olet kuvaillut itseäsi sosiaalisissa tilanteissa (keskustelut lapsen opettajan tai muiden oppilaiden vanhempien tai lapsen urheilukaverien vanhempien kanssa) vetäytyväksi ja jännittyneeksi, et mitenkään välittömäksi.
Olen luonnonlapsi hyvisten kanssa, vetäydyn pahisten kanssa.
Ja mistä tiedät eron? Jotkut pahat voi esittää oikein kivaa, jotta pääsevät lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitoimiston sanakirjan mukaan luonnonlapsi on "lapsenomaisen välitön ihminen".
Pidätkö itseäsi sellaisena?
Ainakin tähän asti olet kuvaillut itseäsi sosiaalisissa tilanteissa (keskustelut lapsen opettajan tai muiden oppilaiden vanhempien tai lapsen urheilukaverien vanhempien kanssa) vetäytyväksi ja jännittyneeksi, et mitenkään välittömäksi.
Ja mistä tiedät eron? Jotkut pahat voi esittää oikein kivaa, jotta pääsevät lähelle.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse kertonut ikänsä täällä varmaan kymmeniä kertoja. Raportoi muun muassa jokaisen syntymäpäivänsä ja kertoo, paljonko täyttää. Siitä tiedän.