Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Tupakkalakiin esitetään tupakka-askien bränditunnusten poistamista – jatkossa myös bussipysäkin katoksessa tupakointi olisi kiellettyä

Vierailija
26.04.2021 |

Tupakointi kiellettäisiin myös leikkikentillä ja yleisillä uimarannoilla.

https://yle.fi/uutiset/3-11901846

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tätä valvoo?

Vierailija
2/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tätä valvoo?

poliisi jos sattuu paikalle.

myös jos joku kuvaa inhan

kriminaalin itseteossa tulee

videoklippi laittaa heti

poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään, rajoitetaan. Mitähän kohta saa enää tehdä? Kyllä on jo koronalla saatu ihmiset hallintaan niin samaan syssyyn vaan kaikki kiellot. Me totellaan.

Vierailija
4/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan! Yhdessä paremman ilmanlaadun puolesta!

Vierailija
5/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, jo on naurettavaa.

Kuitenkaan tupakalle ei saada myyntikieltoa. Jännä juttu, kun verorahat kelpaa.

Vierailija
6/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eikö se jo kielletty useamman vuoden sitten bussikatoksilla, leikkikentillä ja uimarannoilla?

Vierailija
7/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkkikatoksissa polttaminen on jo kiellettyä, mutta ei sitäkään monikaan röökirölli noudata. Sakot!

Vierailija
8/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että nämä olivat jo kielletty.

T. Tupakoija

Vierailija
9/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että tupakointi ajetaan noin ahtaalle, mutta samaan aikaan halutaan kannabiksen laillistamisesta. Jos kannabis laillistetaan, niin turhaan yritetään päästä tupakasta eroon.

Itse en kannata kummankaan polttamista.

Vierailija
10/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes enää kehtaa polttaa bussipysäkillä, päiväkodin pihassa tai uimarannalla? Its en ainakaan kehtaa, vaan menen jonnekin mahdollisimman kauas ihmisistä, tarkistan tuulen suunnan, kaivan maakuopan, poltan siellä ja lopuksi laitan natsan taskussa olevaan minituhkakuppiin (verensokeriliuskapurkki :D).

Vierailija
11/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes enää kehtaa polttaa bussipysäkillä, päiväkodin pihassa tai uimarannalla? Its en ainakaan kehtaa, vaan menen jonnekin mahdollisimman kauas ihmisistä, tarkistan tuulen suunnan, kaivan maakuopan, poltan siellä ja lopuksi laitan natsan taskussa olevaan minituhkakuppiin (verensokeriliuskapurkki :D).

Kyllä mä ainakin poltan ulkona ihan missä mieleni tekee.

Vierailija
12/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, et noi oli jo kiellettyjä aluita. Turhaan oon siis kauemmas kävellyt sauhuttelemaan. Kiitti vinkistä.

Vierailija
13/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, minäminäminä tyrannisoin ja viis veisaan muista ja heidän hengitysilmastaan sekä terveydestään.

Vierailija
14/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, minäminäminä tyrannisoin ja viis veisaan muista ja heidän hengitysilmastaan sekä terveydestään.

Voi voi. Sinunkaltaiset negatiiviset nillittäjät tekevät maailmasta ikävän paikan elää.

Vierailija
15/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, että tupakointi ajetaan noin ahtaalle, mutta samaan aikaan halutaan kannabiksen laillistamisesta. Jos kannabis laillistetaan, niin turhaan yritetään päästä tupakasta eroon.

Tämä.

Vierailija
16/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain kulttuuriväen suosimilla rantapaikoilla joissa saa röyhytellä rauhassa.

Ei kiinnosta sääntöjä rakastavan keskiluokan rumat uimarannat.

Bussipysäkeillä nyt ei muutenkaan polta kukaan fiksu, jos paikalla on muitakin.

Leikkikentillä polttaa varmaan vaan teinit, jotka hengaa niillä joskus kesäyönä.

Vierailija
17/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nämä varsinaisesti liity toisiinsa. Ei kannabista tarvitse tupakkaan sekoittaa, ja monissa maissa, jossa kannabis on dekriminalisoitu tai laillistettu sitä poltetaankin "raakana" ilman tupakkaa. Höyryttäminen on myös trendi, joka nousee sekä kannabiksen että tupakan suhteen jatkuvasti. Luulenpa, että kymmenen-parinkymmenen vuoden päästä höyryttäminen on valtavirtaa ja polttaminen harvinaisempaa.

Vierailija
18/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä poistun kotirakennuksesta (kerrostalo) ulkoilmaan, mä v*ttu poltan ihan missä haluun ulkona. Jos se jotakuta häiritsee, muuttakoon nirsoilija/mielensäpahoittaja maalle mun puolesta.

Vierailija
19/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan poltto on miehekästä. Taas yksi punahuuli-hallituksen yritys feminisoida suomalaisia miehiä.

Vierailija
20/25 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Sinunkaltaiset negatiiviset nillittäjät tekevät maailmasta ikävän paikan elää.

Ei ole negatiivista nillittämistä, ettei hyväksy tai kumarra muiden itseriittoista minäminävaantyrannisoimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi