Rakastunut kepulaiseen?
Ollaan tapailtu miehen kanssa pitkään, kai tätä voi sanoo jo seurusteluksi. Mies ei oo mikään kadunkulmassa notkuva landepaukku tms vaan hyvätuloinen töissäkäyvä, mutta on sanonut että usein äänestää Kepua vaaleissa. Usein myös kuulemma salaa kirjoittaa av-palstalle Kepua kannattavia kommentteja fanittaa salaa myös Setä Arkadian kolumneja.
Olen miehelle sanonu etten tiedä mitä tästä ajattelen, ite oon pysynyt Kepusta kaukana aina. Toisaalta arvostan että kertoo avoimesti ja tuntuu vaikeelta lähteä suhteesta kun eihän se riippuvainen Kepusta kuitenkaan oo, muuten tullaan niin hyvin toimeen ja tunteitakin on jo. Mutta vähän epäilyttää.
Kommentit (11)
Kyllä täytyy sanoa, että on ihminen ihan päästään vialla. Puolueitten takia! Ohhoh!
Pyydä miestä hakeutumaan johonkin vieroitukseen. Ei tuo voi olla kovin terveellistä pidemmän päälle.
Onko jäsenkirja? Terapia auttaa monesti pitkäaikaisena myös tuollaiseen vallanhalun ja narsismin ilmentymään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, että on ihminen ihan päästään vialla. Puolueitten takia! Ohhoh!
No älä nyt sentään solvaa kepua.
Jos ei haise turpeelle, niin etteköhän vielä pääse yli tuosta jotenkin.
Niin kauan kuin kepulaisuus on vain satunnaista eikä ole sentään jäsenkirjaa, asia olisi ok. Mutta jos alkaisi rakastamaan Kepua enemmän kuin minua, tai käytös muuttuisi radikaalisti (esim alkaisi jotenkin osallistumaan Kepun puoluetoimintaan), antaisin vaihtoehdoiksi terapian tai eron.
Ei taida olla kepulaisuuden tieltä paluuta enää rehelliseksi Suomen kansalaiseksi.
Itse jättäisin kyllä.