Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaatko ketään? Jos, niin miksi?

Vierailija
26.04.2021 |

En tarkoita nyt mitään, ettet pidä jostakusta tai tule jonkun kanssa toimeen, vaan VIHAA.
Miksi, mistä kaikki alkoi, miten asia eteni yms. ?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vihasin esimerkiksi koulukiusaajiani, mutta nykyään en enää, kun ymmärrän että kakaroita oltiin kaikki, eikä heidän elämä välttämättä ole tai ole ollut sen parempaa kuin omani. Muutenkin olen ymmärtänyt, että vihaamalla vahingoitan eniten itseäni.

Vihaan kuitenkin Venäjän nykyjohtoa ja kaikkia, jotka heidän älytöntä egonpönkitysretkeään Ukrainaan tukevat. En haluaisi tuntea näin, mutta tunnen kuitenkin.

Vierailija
42/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinia.

Erdogania.

Dutertea.

Trumpia.

Lukashenkoa.

Xi Jinpingia.

.. ja mainitsinko jo, etta Putinia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan useitakin ihmisiä ja toivon heidän kuolemaa. Yksi esimerkiksi kavalsi minulta lähes 3000e rahaa, sitä lunttua vihaan. N39

Vierailija
44/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko Putinia? -ei se mulle ole mitään tehnyt. En vihaa Putinia. Sori jos ärsyttää.

Vierailija
45/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksääni vihaan. Käytti minua hyväkseen 20+ vuotta ja lähdettyäni aiheutti minulle tahallaan 15 vuoden velkakierteen. Jos olisi nappi jota painamalla kyseinen kusipää poistuisi maailmasta, painaisin viivana. 

Vierailija
46/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättä varmaan näitä tapauksia(turhan yleisiä) että jotakuta kiusataan-siis oikeammin rääkätään-vuosia jonka aikaansaannoksena normaali elämä alkaa olla mahdotonta ja varsinkin elämässä viihtyminen. Terapiat ja mömmöt ei auta ja nuorehkona sitten lopettaa itsensä todennäköisesti vaikeasti masentuneena ja syrjäytyneenä. Tällaisen epäsuoran kidutusmurhan tekijöitä vihaan ja koko asetelmaa jossa tämä on mahdollista tapahtua.

Vierailija
47/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerran naapuriani joka tekee elämästäni hlvettiä. On elämämtapatyötön ja alkoholisti joka on _AINA_ kotona eikä huomautuksista huolimatta lopeta kolistelua, oven paiskaamista kiinni (vuorokauden ajasta riippumatta), sisällä/parvekkeella kannabiksen polttamista (hajut tulevat asuntooni kun pössyttelee sisällä) ja parvekkeella elokuvien katselemista ÄÄNET TÄYSILLÄ jokaikinen kesäpäivä kun aurinko paistaa. Ihan oikeasti vihaan häntä!

Käytä oveluutta ja ala soittaa virsiä kaiutin lattiaa vasten.

Vierailija
48/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinia.

Erdogania.

Dutertea.

Trumpia.

Lukashenkoa.

Xi Jinpingia.

.. ja mainitsinko jo, etta Putinia?

Itse vihaan Klaus Schwabbia sillä ymmärrän että hänen jenginsä se todellinen käärmeenpää on.

Vierailija
49/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisesti on jopa tervettä "vihata", mutta jäädä vihaamaan tekee ihmisen sairaaksi.  Paras on hakea apua jos viha jää päälle.

Vierailija
50/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihata tai olla vihainen, nekin on oikeastaan kaksi eri asiaa:). Onneksi.

Vierailija
51/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättä varmaan näitä tapauksia(turhan yleisiä) että jotakuta kiusataan-siis oikeammin rääkätään-vuosia jonka aikaansaannoksena normaali elämä alkaa olla mahdotonta ja varsinkin elämässä viihtyminen. Terapiat ja mömmöt ei auta ja nuorehkona sitten lopettaa itsensä todennäköisesti vaikeasti masentuneena ja syrjäytyneenä. Tällaisen epäsuoran kidutusmurhan tekijöitä vihaan ja koko asetelmaa jossa tämä on mahdollista tapahtua.

Nämä kiduttajat ovat täysin sairasta ih mis pask aa ja kiinni jäätyään uhriutuvat porukalla kuin joku olisi heille tehnyt jotain.

Vierailija
52/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään, vaikka syytä ehkä olisi ollut.  Viha syö ihmistä henkisesti sisältä.  Siksi siitä tunteesta

olen kasvattanut itseni pois.  Korkeintaan säälin kyseisiä ihmisiä.

Vierailija
53/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan, mutta joka päivä annan vihani ja kärsimykseni Jumalan käsiin - vakaumukseni mukaisesti. Hän ratkaisee onko minun kärsimykseni kiusaajani rankaisemisen arvoinen tässä elämässä.

Vierailija
54/54 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Rämet.

Tai sitten olen vaan niin helpottunut, koska kohta on kesäloma ja sen takia kuukautiskierto sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän