Jos isälläsi olisi avioton lapsi, tykkäisitkö että tämä etsisi isäänsä ja sisaruksiaan telkkarissa?
Tuli mieleen tuosta Kadonneen jäljillä Italian jaksosta.
Kommentit (30)
En tykkäisi, mutta olisihan hänellä kiistatta siihen oikeus. Aikamoinen yllätys kyllä olisi.
Voisi se shokki olla, mutta ihan ymmärrettävää että etsii.
Jos se lapsi olisi avioton lapsi, joka etsii isäänsä, niin tuskinpa tietäisin että meidän yhteistä isää se etsii.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mua haittaiskaan. Olishan se sen oikeus löytää isänsä ja ihmettelisin suuresti isäni vastuuttomuutta. Ja toki haluaisin tavata puolisisarukseni.
Olisi siis ok, että tämä tapahtuisi julkisesti? Ja äitisi vielä elossa.
Ei tuo minua haittaisi, jos ei yksin osaa etsiä. Tärkeintä että saataisiin tietää toisistamme.
En halua pitää yhteyttä täyssisaruksiin niin miksi ihmeessä puolikkaisiin? Etsiköön jos hän siitä mielenrauhan saisi, ei meistä ystäviä tai edes somekavereita tulisi
En pitäisi siitä, että telkkari on sotkettu asiaan, enkä missään nimessä suostuisi esiintymään kameroiden edessä. Ihmettelisin, miksi telkkari on pitänyt asiaan sotkea, miksi ei voi ottaa itse yhteyttä suoraan. Kyseinen ihminen olisi siis kiva tavata, mutta ilman kameroita ja ulkopuolisia.
Minun isällä oli.Ei koskaan tavannut lasta. Inhottava tyyli poikalasta ajatellen ettei ikinä nähnyt isäänsä.
No en, eikä sinne telkkaan niitä sukulaisia pakoteta.
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi siitä, että telkkari on sotkettu asiaan, enkä missään nimessä suostuisi esiintymään kameroiden edessä. Ihmettelisin, miksi telkkari on pitänyt asiaan sotkea, miksi ei voi ottaa itse yhteyttä suoraan. Kyseinen ihminen olisi siis kiva tavata, mutta ilman kameroita ja ulkopuolisia.
Ei noihin ohjelmiin ketään pakoteta. Usein niissä on että joku ei halua osallistua ohjelmaan mutta ovat tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mua haittaiskaan. Olishan se sen oikeus löytää isänsä ja ihmettelisin suuresti isäni vastuuttomuutta. Ja toki haluaisin tavata puolisisarukseni.
Eihän se julkisuus mitenkään liity minuun? Ei mun tarvitse kyseisessä ohjelmassa esiintyä eikä mun tarvi kantaa vanhempien teoista vastuuta. Isäkin voi halutessaan jättäytyä näkymättä koko ohjelmassa, joten no problemos.
Mun isällä on todnäk aviottomia lapsia, siksi en esim itse teetä mitään geenitutkimuksia ikinä itsestäni. Ja isä on ollut siis kuolleena jo 35v, eli mistään perinnön kärkkymisestä tässä ei ole kyse. Ei vaan nappaa mitkään lisäsukulaiset.
Tykkäisin. Isä on narsisti enkä välitä hänen tai perheen kunniasta. Vaikka välittäisinkin, niin aviottoman lapsen oikeus saada tietoa juuristaan ajaisi näiden ohi. Se olisi tietenkin eri asia, haluaisinko itse esiintyä siinä ohjelmassa. Saattaisin halutakin.
Suurimmassa osassa näistä jaksoista on selkeästi nähty se kuinka kadonnut perheenjäsen on kaivannut muita, joten pääsääntöisesti tämä ohjelma taitaa olla ihan hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se julkisuus mitenkään liity minuun? Ei mun tarvitse kyseisessä ohjelmassa esiintyä eikä mun tarvi kantaa vanhempien teoista vastuuta. Isäkin voi halutessaan jättäytyä näkymättä koko ohjelmassa, joten no problemos.
Entä jos loukkaa äitiäsi? Esim avioliiton aikana syntynyt lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmassa osassa näistä jaksoista on selkeästi nähty se kuinka kadonnut perheenjäsen on kaivannut muita, joten pääsääntöisesti tämä ohjelma taitaa olla ihan hyvä asia.
Kyllä ja usein myös se löydetty sukulainen on vuosikausia odottanut että tulee löydetyksi ja on ikionnellinen kun niin viimein käy.
No, enemmän siinä mietityttäisi äiti ja miltä hänestä tuntuu, kun paljastuu, että puoliso on vastuuton häntäheikki. Ei se julkisuus siinä minua kirpaisisi, olen itsenäinen ja omaa elävä viettävä nainen.
Sitä paitsi ap, murehdit turhia. Suomen rikoslaissa on kriminalisoitu yksityiselämään liittyvän tiedon levittäminen julkisuudessa. Se on sama pykälä,joka velvoittaa somesaitit poistamaan aloitukset, joissa nolot av-mammat haukkuvat nimeltä mainittuja julkisuuden henkilöitä.
Tuon takia yksikään jäljitysjakso ei päädy eetteriin ilman, että kaikilta niissä nimellään esiintyviltä henkilöiltä on saatu kirjallinen lupa jakson televisiointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti saisi siinä vaiheessa kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää että kyse ei ole enää hänestä ja että se lapsi on syytön syntymäänsä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti saisi siinä vaiheessa kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää että kyse ei ole enää hänestä ja että se lapsi on syytön syntymäänsä.
Eri
Äiti vaan saattaa kasvaa niin aikuiseksi, että ottaa ja lähtee. Ja siinä jää sitten joku 80v dementiapappa selviämään ihan itekseen...