Tilasin gluteenittomia munkkeja
10 kappaletta 18€. Ei minusta kamalan kalliita. T. Ammattivalittaja
Kommentit (34)
Onko tämä kenestäkään muusta jotenkin luonnonlakien vastaista?
Valittaja on tuon tuostakin täysin rahaton, kunnes jostain yhtäkkiä ilmestyy taas "muutama tonni säästöjä". Jotka eivät ikinä kulu loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Juuri siinä tilanteessa kannattaa tilailla gluteenittomia munkkeja (10 kappaletta), kun rahaa ei ole.
Mutta se on pakko sanoa, että aika kova munkinsyöjä olet. :)
No, suurimman osan niistä syö varmaan lapsen kaverit. Mulla on kaikki rahat ja omaisuus mennyt, niin sitäkö nyt pitäisi surra. Ap
Mitenkä sinä sitten maksat ne munkit niiden tekijälle?
Ihan rahalla. Ap
Olemattomalla rahalla. Onko ne munkitkin olemattomia?
On mulla vielä muutama tonni säästöjä. Ap
Niin ettei sulla sitten olekaan rahat ihan loppu, se on kyllä hyvä. :) Sinun palstataukosi ei muuttanut mitään, jutut ovat yhtä kiemuraisia kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Valittaja on tuon tuostakin täysin rahaton, kunnes jostain yhtäkkiä ilmestyy taas "muutama tonni säästöjä". Jotka eivät ikinä kulu loppuun.
Jopa samassa keskustelussa ehtii asiat muuttua, se on kiehtovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni muutama tonni, on kuin ei olisi lainkaan rahaa, koska ei se paljoa ole ja toki ne loppuu. Ap
Olisipa minullakin säästötili, jonka rahoja tuhlaan koko ajan, mutta raha ei lopu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni muutama tonni, on kuin ei olisi lainkaan rahaa, koska ei se paljoa ole ja toki ne loppuu. Ap
Tämä on kyllä törkeästi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minullakin säästötili, jonka rahoja tuhlaan koko ajan, mutta raha ei lopu koskaan.
Tottakai ne loppuu. Ap
"Mielestäni muutama tonni on kuin ei olisi lainkaan rahaa."
Vau.
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni muutama tonni on kuin ei olisi lainkaan rahaa."
Vau.
No onhan se vähän rahaa. Nuorena mulla oli melkein 100 000€omaisuus ja varat yhteensä. Ap
No hyvin sä olet osannut leiviskäsi hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko ehtinyt itse tekemään?
En osaa enkä aio edes yrittää. Ap
No, se maksaa, että joku osaa ja tekee. Ei kai niitä tappiokseen kukaan viitsi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
No hyvin sä olet osannut leiviskäsi hoitaa.
Mä tiedän kyllä, että mokasin kun myin asuntoni ensimmäisen mieheni painostuksen takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko ehtinyt itse tekemään?
En osaa enkä aio edes yrittää. Ap
No, se maksaa, että joku osaa ja tekee. Ei kai niitä tappiokseen kukaan viitsi vaivautua.
On oikein hyvä, että hän osaa ja viitsii niitä tehdä. Ap
Joo ja näissä on kotiinkuljetuskin. Ap