Kokemuksia kokemuksien kysymisestä vauva.fi:stä?
Oon ajatellut kysyä kokomuksia täältä palstalta, kannattaako täältä kysyä kokemuksia?
Kommentit (5)
Ei. Palstalla on niin paljon maalla asuvia uskovaisia katkeria vanhoja miehiä, että fiksujen vastausten määrä jää aika pieneksi. Jos haluat kysyä jotain joka koskettaa ko ryhmää niin sitten.
Oon kysellyt täältä, ja ihan hyvin sain vastauksia. Olin sitten sitäkin viisaampi sen jälkeen.
Jos sulla on jotain kysymistä siitä miten jotain ihmisryhmää voi syrjiä, miksi tuulivoima ja sähköautot ovat saatanasta tai miksi naiset on pahoja kun eivät huoli sinua, niin voit saada niitä vastauksia joita haluat. Täällä ei ole Suomen terävin kärki.
Riippuu kysymyksestä. Välillä tulee ihan hyviä ketjuja, mutta aika usein pelkkää haukkumista. Jos esim kysyy, että onko muilla samanlaisia ongelmia kuin meidän perheessä, niin useimmat vastaukset on "jätä se sika" ja "kannattaisko yrittää kasvattaa niitä lapsia" eli ei kerrota niitä omia kokemuksia. Tai jos yrittää kysyä neuvoa vaikka isomman lapsen kasvattamiseen, niin vastaus on, että "olisikohan pitänyt miettiä tuota jo aikaisemmin". Yleensä sitä on kuitenkin miettinyt jo kauan ennenkin.
En tiedä.