Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon koko elämäni ollut typerä idiootti.

Vierailija
26.04.2021 |

Mulla ei ole ystäviä nykyään enää yhtään, joskus aikoinaan oli pari kolme.

Ja minua on joskus vieläpä kysytty mukaan seuraan tuntemattomien tai puolituttujen taholta, olen järjestelmällisesti aika kieltäytynyt näistä. En oikeastaan edes tiedä miksi, idiootti olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut idiootti viimeiset 10 vuotta. Yleensä oon sinut asian kanssa, mutta nyt viime päivinä on harmittanut omat sössimiset.

Vierailija
2/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa lähinnä kaikki menetetyt tilaisuudet elämässä oman järjenvastaisen toiminnan takia. Toimin käytännössä päinvastoin kuin haluan. Kait se on jonkinlaista pelkoa.

Ap

Vierailija
4/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut idiootti viimeiset 10 vuotta. Yleensä oon sinut asian kanssa, mutta nyt viime päivinä on harmittanut omat sössimiset.[/quoteRakkaani,olet ollut idiootti aina.

Vierailija
5/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut idiootti viimeiset 10 vuotta. Yleensä oon sinut asian kanssa, mutta nyt viime päivinä on harmittanut omat sössimiset.[/quoteRakkaani,olet ollut idiootti aina.

Pata kattilaa.

Vierailija
6/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa.

Toinen osaa lainata palstan viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi