Kokemuksia Rexonan maximum protection-puikkodödöistä
Mille tuoksuu? Suurin osa tuoksuista on naisille, mutta voiko ostaa silti teinipojalle hienhajun poistoon?
Kuivahtaako miten nopeasti iholle? Kokemuksia olisi kiva kuulla.
Kommentit (6)
Ei ne minun mielestä edes tuoksu. Käytän Sport Strenght -antiperspiranttia.
Näkyy tosin miehillekin olevan omansa: https://www.rexona.com/fi/miehet/rexona-maximum-protection-active-shiel…
Ajattelin, että onko noissa naisten dödöissä kuitenkin miedompi tuoksu kuin miesten dödöissä. Ei teinipojan kuitenkaan millekään kamalan ärtsylle hajulle tartte haista mille useimmat miesten dödöt haisee. Kunhan poistaa tuon hien hajun. Ap
No mä en pysty käyttämään voimakkaasti hajustettuja dödöjä, eikä mun nenään tuon tuoksu tunnu oikeastaan ollenkaan. Osta ja testaa. Mulle se toimii kyllä markettidödöistä parhaiten.
-2
Vierailija kirjoitti:
No mä en pysty käyttämään voimakkaasti hajustettuja dödöjä, eikä mun nenään tuon tuoksu tunnu oikeastaan ollenkaan. Osta ja testaa. Mulle se toimii kyllä markettidödöistä parhaiten.
-2
Ok. Pitää testata. Hinta vaan hieman hirvittää, kun kympin maksaa. Mutta kyllä senkin hinnan on valmis maksamaan jos oin oikeasti toimiva ja hyvä tuote. Ap
Onhan niitä Rexonoita miehillekin mutta puikkodeodoranteista tulee hiki ainakin minulla läpi.