Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Rexonan maximum protection-puikkodödöistä

Vierailija
26.04.2021 |

Mille tuoksuu? Suurin osa tuoksuista on naisille, mutta voiko ostaa silti teinipojalle hienhajun poistoon?

Kuivahtaako miten nopeasti iholle? Kokemuksia olisi kiva kuulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä Rexonoita miehillekin mutta puikkodeodoranteista tulee hiki ainakin minulla läpi.

Vierailija
2/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minun mielestä edes tuoksu. Käytän Sport Strenght -antiperspiranttia.

Näkyy tosin miehillekin olevan omansa: https://www.rexona.com/fi/miehet/rexona-maximum-protection-active-shiel…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onko noissa naisten dödöissä kuitenkin miedompi tuoksu kuin miesten dödöissä. Ei teinipojan kuitenkaan millekään kamalan ärtsylle hajulle tartte haista mille useimmat miesten dödöt haisee. Kunhan poistaa tuon hien hajun. Ap

Vierailija
4/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö hajusteeton?

Vierailija
5/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en pysty käyttämään voimakkaasti hajustettuja dödöjä, eikä mun nenään tuon tuoksu tunnu oikeastaan ollenkaan. Osta ja testaa. Mulle se toimii kyllä markettidödöistä parhaiten.

-2

Vierailija
6/6 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en pysty käyttämään voimakkaasti hajustettuja dödöjä, eikä mun nenään tuon tuoksu tunnu oikeastaan ollenkaan. Osta ja testaa. Mulle se toimii kyllä markettidödöistä parhaiten.

-2

Ok. Pitää testata. Hinta vaan hieman hirvittää, kun kympin maksaa. Mutta kyllä senkin hinnan on valmis maksamaan jos oin oikeasti toimiva ja hyvä tuote. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi