Olen pahalla tuulella, mutten tiedä miksi. (En yleensä ole). Keksikää leikkimielisesti syitä pahaan tuuleeni
Mitä on tapahtunut?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
On sunnuntai. Taas on viikonloppu mennyt, etkä ehkä ole vielä valmis tulevaan viikkoon.
No tadaa, viime viikko oli ihan tarpeeksi raskas ja ensi viikko on myös. Totta. ap
Minä olen usein sunnuntaina tyytymätön saamattomuuteeni. Kaikenlaista piti tehdä. Ja huomenna on taas herätys licciardon aikaan.
Vähän lohduttaa, että just tulee uusi jakso Lentoturmatutkintaa.
Onko tää vitutus vai ihan normaalia kun tietää että joutuu aamulla herätä jo VIIDELTÄ töihin???
Netissä tapaamasi perinnön saajaa Suomesta etsivä kenraalimajuri ei ole enää vastannut viesteihisi lähetettyäsi 10 000e hänen tililleen jotta pääsisi tapaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sinua harmittaa kun käytetään vielä talvi- ja kesäaikaa.
Ei ole mitään talviaikaa, vaan normaaliaika! Ja jostain käsittämättömästä syystä vielä myös Suomen oloihin sopimaton kesäaika.
No ehkä olet tullut älykkääksi? Älykkäitä ihmisiä rasittaa vähemmän älykkäiden ihmisten yhteiskunta ja heidän kanssa eläminen.
On sunnuntai. Taas on viikonloppu mennyt, etkä ehkä ole vielä valmis tulevaan viikkoon.