Pöllötöllö alkaa, aiotko katsoa?
Itse ainakin odotan mielenkiinnolla mitä sieltä tulee. :) Moni sarja ja hahmo varmaan unohtunutkin jo vuosien saatossa.
Kommentit (129)
Kuka se oli se Paula Norosen kanssa sohvalla istuva? Ihanat jutut!
Pinnistin muistiani, että missä olen hänet nähnyt, niin hänhän oli siinä Paras vuosi ikinä - sarjassa se orgioitten vetäjä.
Onko tehty tarkoituksella todella paskasti, että syntyisi vaikutelma mykyiseb tarjonnan ”paremmuudesta”?
Olipa niin otettu mallia kakkosen sohvaperunoista,mutta huonompi versio,paljon huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli se Paula Norosen kanssa sohvalla istuva? Ihanat jutut!
Pinnistin muistiani, että missä olen hänet nähnyt, niin hänhän oli siinä Paras vuosi ikinä - sarjassa se orgioitten vetäjä.
Minna Kivelä.
Ihana aurinkoinen Hanna Pakarinen, minulle se ainoa ja oikea Idols-voittaja :). Tuli ihanat nostalgiaväreet kun ilmestyi ruutuun. Voi, kun pääsisi ajassa taaksepäin, aikaan parempaan.
Mitä enemmin mainostetaan sitä huonompi ohjelma.
Esim. Areenalla on paljon ohjelmia, joita ei ole mainostettu kertaakaan ja näin olen löytänyt tosi hyviä sarjoja esim.
Ohjelma puhuu puolestaan.
Sohvaperunat on mun lemppariohjelma. Joten kokemusta on ideasta.
Joku aika sitten näin Krissen instastoryn, että ovat Miitan kanssa tässä Pöllötölllössä ja Maikkarin mainoksen perusteella odotin ohjelmaa. Julkkisten sohvikset vanhoilla tvpätkillä, oih mikä idea!
Pettymys!!!
Mulla oli käsitys, että yhdessä jaksossa on vain yksi sohvakunta ja he kommentoi ohjelmaa. Nyt poukkoili sinne tänne sohviksista toisiin. Tvpätkiä näytettiin sieltä täältä. Siinä missä ylen sohviksista voi bongata tvohjelman ja katsoa myöhemmin niin Pöllötöllön ohjelmia ei näe mistään joten ainutlaatuista matskua olisi ollut tarjolla.
Ei uskalleta näyttää ohjelmia, kun taas joku näkee syitä loukkaantumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunat on mun lemppariohjelma. Joten kokemusta on ideasta.
Joku aika sitten näin Krissen instastoryn, että ovat Miitan kanssa tässä Pöllötölllössä ja Maikkarin mainoksen perusteella odotin ohjelmaa. Julkkisten sohvikset vanhoilla tvpätkillä, oih mikä idea!
Pettymys!!!
Mulla oli käsitys, että yhdessä jaksossa on vain yksi sohvakunta ja he kommentoi ohjelmaa. Nyt poukkoili sinne tänne sohviksista toisiin. Tvpätkiä näytettiin sieltä täältä. Siinä missä ylen sohviksista voi bongata tvohjelman ja katsoa myöhemmin niin Pöllötöllön ohjelmia ei näe mistään joten ainutlaatuista matskua olisi ollut tarjolla.
Osa niistä ohjelmista näkyy mtv:n nettisivuilta, sieltä mistä Pöllötöllökin.
Sohvaperunat tv ohjelma on huonoin ikinä tai sama kuin sukujen salat.
Tämä oli hyvä. Pitää olla historia tiedossa jotta voi ymmärtää. Ja tietysti aikalainen.
Minä odotin ohjelmaa inokkaasti mutta petyin. Olisin halunnut rauhassa katsoa niitä klippejä. Sohvakommentaattoreiden tuoma lisäarvo on vähäinen ja jopa häiritsevä.
Yksi jakso tätä ohjelmaa riittää, ei jatkoon. Ei ollut sitä mitä odotin ohjelmalta.
Edellisten kanssa samaa mieltä, höpöttäjät hittoon! Kovasti mainostettiin, mutta mitä saatiin; ohjelma jota ei kehtaa edes katsoa, jos ei eilisestä parane. Julkkisten irvimistä entisajan ohjelmista sikäli kun syömisiltään saa sanottua. Kiitos riittää!
Totta kyllä, että vähemmän noita nykynaamoja ja esim. napakymppiä olisi voinut vaikka Kari Salmelainen käydä kommentoimassa. Kaikkia vanhoja tekijöitä ei saada tosin paikalle enää kun aika heistä jättänyt, mutta elossa olevien muisteluita olisi halunnut enempi kuulla.
Niin ja itseä ilahduttanut on kyllä Irene Usvasalon paluu vaikka jäänee tämän ohjelman mittaiseksi joten kyllä minä tämän loppuun asti katsomaan pystyn. Hyvä, että hänet saatu vanhoista ruutukasvoista mukaan ja toinen vaihtoehtohan olisi ollut se, että juontaja olisi löytynyt siltä Kataja-Leppilampi-Salminen-ryhmittymästä.
Tosi iso pettymys! Olisi riittänyt, että Irene esittelee ohjelman ja sitten näytetty pätkiä sieltä täältä. Ihan korkeintaan jossain kohtaa voisi olla ohjelman tekijöiden kommentteja.
Nyt on tosi poukkoileva ja julkkisten kommentointi ärsyttää. Sekunti näytetään ohjelmaa ja jo siellä alkaa joku hihittää ja kaakattaa. Hermoja raastavaa, ei näin.
Tosi hyvä ohjelmaidea sössitty täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana aurinkoinen Hanna Pakarinen, minulle se ainoa ja oikea Idols-voittaja :). Tuli ihanat nostalgiaväreet kun ilmestyi ruutuun. Voi, kun pääsisi ajassa taaksepäin, aikaan parempaan.
Jep, oli niin hoikka silloin 😋
Pitäähän sen Maikkarin pitää näin korona-aikanakin huolta, että Noronen, Saariluoma, Sorvali, Salminen ym saavat naamansa näkyviin ja äänensä kuuluviin. Että oli typerällä tavalla toteutettu ohjelma. Itse formaatti olis ollut tosi hyvä, mutta pieleen meni noiden kommentoijien vuoksi. Itse ohjelmia näytettiin tyyliin 5 sekuntia ja kiire oli näyttää, mitä Krissellä oli sanottavaa ja hihitettävää asiasta. Tosi lapsellista. Eipä viitsi enää kattoa. No, onneksi Yle on tarjonnut nytkin vapun aikaan ihanaa ohjelmaa, esim. Fredin muistokonserri, Mikko Alatalon syntymäpäivä-ohjelma ym. Noissa haastateltavina ei ollut tusinakasvot, eikä noissa huudettu ja hihitetty menemään vaan ohjelmat vedettiin läpi tyylillä.
Musertavan huono.