Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Juu, mie hipisin nukkumaan, kun av:n taso on taas tämmöinen
16.08.2006 |
tänä iltana...
Hohhoijaa...
Ehkä huomenna on jo uudet jutut! :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juttujen taso on taas kerran todella vähintäänkin kyseenalainen. Mutta sitä se on, kun ne rikkaat ja akateemiset kotirouvat purkavat pahaa oloaan. On taas tainnut lastenhoito ja " pisteiden laskeminen" pingoittanut pinnan kireälle ja pahemman kerran...