Miksi Taco Bell on aina pettymys?
Olen yrittänyt antaa mahdollisuuden ja tilannut ja kokeillut eri annoksia. Aina jää vähän pettynyt olo. Yksikään annos ei ole tehnyt sellaista vaikutusta, että olipas hyvää, tätä lisää...
Missä vika?
Kommentit (57)
Olen käynyt kerran, noin vuosi sitten. Minäkin petyin pahasti, vaikka olen tavallisesti tyytyväinen melkein mihin vain. Ainesosat olivat kaikki mieleisiä, en ymmärrä miten niistä oli saatukin niin tylsä kokonaisuus. Muistaakseni nälkäkään ei lähtenyt kunnolla.
Se on pikaruokala. Ihan yhtä hyvää kuin joku Hese.
kalliit hinnat pikaruoaksi. käyn yleensä vain tarjouksia syömässä. viimeksi kun kupongin vein, se olikin joku sovelluksen kautta tilattava eikä minulla sellaisia ole. pitäkööt poissa sitten kolmekymppiset asiakkaat jos sovelluksia vain janoavat.
Suurin odotuksin kävin ekaa kertaa Tampereen Taco Bellissä eilen. Jotenkin mautonta oli koko setti. Maistoin burritoa, pehmeäkuorista tacoa ja jotain muuta tacon näköistä. Lihoissa (nauta ja kana) ei ollut mitään mausteita, ja koko kokemus oli aika plääh. Kotona teen sata kertaa maukkaampia tacoja ja burritoja.
Niiden quesadillakset on sairaan hyviä. Otan sen grillikanalla.
En syö siellä tacoja tai burritoja.
En syö enää koska poistivat nyhtöpossun valikoimista, ja koska se niiden naudan jauheliha on niin rasvaista.
Minä tykkään. Otan sen halvimman aterian ja se riittää vallan hyvin. Jos olisin iso ja läski, niin ei riittäisi.
Uskoin kerrasta eikä tarvitse enää mennä, burrito oli kaikinpuolin mitäänsanomaton esitys. Miten tuo putiikki pysyy bisneksessä, ei pysty tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kerran, koska olin käynyt Jenkeissä siellä ja tykännyt. Siihen kertaan se jäi. Ihan mälsä paikka ja mälsä ruoka.
Jenkkien taco bellissä ruoka parempaa. Täällä mautonta.
Minusta ne ruoat on ihan hyviä, mutta ruuhka-aikaan ei kannata tilata. Silloin saa usein väärät täytteet ainakin täällä meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
kalliit hinnat pikaruoaksi. käyn yleensä vain tarjouksia syömässä. viimeksi kun kupongin vein, se olikin joku sovelluksen kautta tilattava eikä minulla sellaisia ole. pitäkööt poissa sitten kolmekymppiset asiakkaat jos sovelluksia vain janoavat.
Missä todellisuudessa kolmekympiset ei osaa käyttää kännykkäsovelluksia?
Käytiin kerran jyväskylään juuri avatussa taco bellissä. Kaikki oli pahaa. Se oli kyllä varsinainen suoritus, että mikään ei ollut hyvää.
Suosittelen kotipizzan chalupa buffettia forumissa
Vierailija kirjoitti:
Taisit olla kolmekymppinen viimeksi vuonna 1985 jos puhelimet on liian vaikeita.
Mä vedän Bellis aina kovat setit ja ne on ihan
sairaan hyvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kerran, koska olin käynyt Jenkeissä siellä ja tykännyt. Siihen kertaan se jäi. Ihan mälsä paikka ja mälsä ruoka.
Jenkkien taco bellissä ruoka parempaa. Täällä mautonta.
Ei ole parempaa, todella huonoa.
Joo, sama juttu, vrt. jennkeihin niin Suomen Taco Bell on pettymys. Liian vähän makua ja mielestäni liian paljon riisiä vrt. muut lisukkeet. Ei luulisi kuitenkaan olevan ihan hinnasta kiinni laitetaanko enemmän lihaa ja muuta.
Mutta, voittaa kuitenkin hesen ja BK:n, joten aina kun helsingissä käyn niin TB:ssä syön vaihtelun vuoksi. Voisi toki noilla hinnoilla kuitenkin olla maukkaampi jotta jäisi hyvä fiilis että haluaa maun vuoksi tulla uudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Suurin odotuksin kävin ekaa kertaa Tampereen Taco Bellissä eilen. Jotenkin mautonta oli koko setti. Maistoin burritoa, pehmeäkuorista tacoa ja jotain muuta tacon näköistä. Lihoissa (nauta ja kana) ei ollut mitään mausteita, ja koko kokemus oli aika plääh. Kotona teen sata kertaa maukkaampia tacoja ja burritoja.
Näin siinä kävi. Kympillä teet kotona paljon paremmat mätöt pienellä vaivannäöllä.