Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa, ja sunnuntainakin yli 50% asiakkaista ostaa alkoholia

Vierailija
25.04.2021 |

Ei mene hyvin tällä maalla. Sama juttu maanantaisin.

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää se pari tasottavaa

Vierailija
2/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä bilettämistä ilman huolta huomisesta koska raha ei lopu kesken joten muistakaa tehdä ahkerasti töitä sekä stressata työn orjat :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole vapaalla viikonloppuisin. Eikä niitä kaljoja ole pakko juoda heti kun pääsee kotiin.

0/5

Vierailija
4/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että kassat käyttää tätä sivustoa.

Vierailija
5/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii... Niin minäkin jos satun sunnuntaina käymään. Ei nääs ole väliä milloin otan, ja kaupassa käyn kun saan kyydin. Usein kerran kuussa.

Vierailija
6/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä kuitenkin on maski, että edes haluavat suojella muita ja välittävät muista?

Vierailija
7/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just hakee pari bisseä ja paketin makkaraa. Aattelin pienet ilta grillaukset tässä pistää tulille rankkojen pihahommien jälkeen.

Vierailija
8/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Sunnarit on ihan legenda, itse olen pe-la lähes aina töissä. Mitä se sua hiertää jos ostan muutaman lonkeron?

Vierailija
9/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailun viikonpäivällä ei ole vaikutusta mun alkoholinkulutukseen. Usein ostan oluet tiistaisin, salkullisen kerrallaan, 1-2 salkkua kuukaudessa ja 12-pack lonkeroa, kun olen kuskaamassa lapsia harratukseen. Ai niin, mä en edes juo olutta.

Vierailija
10/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen itse ostanut kaljaa sunnuntaina eri paikoista. Aina vähintään 4/5 asiakkaista EI osta alkoholia.

Vierailija
11/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin just hakee pari bisseä ja paketin makkaraa. Aattelin pienet ilta grillaukset tässä pistää tulille rankkojen pihahommien jälkeen.

Eikö grillimakkarasta voi nauttia ilman alkoholia?

Vierailija
12/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten 👹👹👹🤢🤢🤢🤢😡😡😡

Vierailija
13/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaupassa tämä puotipuksu työskentelee niin tiedän välttää?

Tietääkö työnantajasi että moralisoit keskustelupalstalla maksavia asiakkaita? Vois työt loppua kun tietäisi.

Vierailija
14/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevia alkoholisteja, joilta voidaan lopulta ryöstää alkoholihuumeella laillisesti kaikki omaisuudet. Alkoholiriippuvuus on synnyttyään heroiinin luokkaa, joten harva pääsee eroon ennen kuolemaansa jos siihen riippuvuuden kehittää, ja jokainen tulee riippuvaiseksi lopulta kun vain käyttää riittävästi alkoholia. Sama heroiinilla ja muillakin kovilla huumeilla. Alkoholi tuhoaa noin viidenneksi kokeilijoistaan, ja touhu on ihan "venäläistä (huume)rulettia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivin...

.

"Nämä ovat maailman viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa."

Ei löydy. Jep jep...

Vierailija
15/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät milloin tai kuinka nopeasti se alkoholi juodaan? Muutenkin ihme kyttääjämyyjä.

Vierailija
16/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät milloin tai kuinka nopeasti se alkoholi juodaan? Muutenkin ihme kyttääjämyyjä.

"Myyjä"

Vierailija
17/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mietoja ne kaupassa myytävät alkoholijuomat on. Enemmän olisin huolissani, jos ihmisistä iso osa ostaisi maanantaina esim. vodkaa. 

Käypäs maanantaina puolenpäivän aikaan jossain kaupungin puistossa, niin siellä ne alan harrastajat kaljoittelevat keskellä päivää eikä ole kiire minnekään.

Vierailija
18/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alkoholihuume on merkittävin ja kallein yhteiskuntamme tuhoaja.

Vierailija
19/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein ostan koko viikon sapuskat sunnuntaina tai maanantaina, kun on vapaapäivät. Kyllä siinä oluita ja siidereitäkin tulee osteltua.

Vierailija
20/296 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö grillimakkarasta voi nauttia ilman alkoholia?

Tietenkin voi, mutta minä valitsin nyt kylkeen olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä