Olen pannut nyt merkille, ettei mies ole paskonut viime torstain jälkeen. Ainakaan kotona ollessa :6
En ole asiasta huomauttanut ja ihan normaalilta vaikuttaa.
Alan jo huolestua. Yleensä huomaan, että käy vähintään parin päivän välein..
Kommentit (23)
Miksi olet miehessä kiinni päiväkausia putkeen?
Normaali ihminen paskoo kerran viikossa. Ei tarvitse rampata sen tiheämmin.
Viime to on kulunnut kaksi kokonaista päivää eikä parin päivän tauko ole mitenkään hälyttävä tai edes hoitoa vaativa tila :D.
Jos jatkuu vielä päiviä niin sitten suosittelen ottamaan jtn pehmentävää
No toi oli kyllä tooodella hyvä keskustelun aihe 😐
Käy naapurissa. Riittää että vilauttaa vessapassia.
Sehän pettää. Käy kakkosella kakkosnaisen luona. Ihan selvä homma. Nyt vaadit heti tietää, kuinka pitkään on kotona pantannut kakkaa.
Tarjoa sille jotain runsaskuituista.
No tämä ulosteinspektoori-ulottuvuus suomalaisen naisen psyykkeessä olikin vielä jäänyt tiedostamatta. Kiitos tästä opetuksesta. Tallennan tämän tiedonjyvän pitkäaikaismuistiini.
Itse käyn joka kolmas - joka kuudes päivä. Pyrin kyllä siihen joka kolmas päivä tahtiin, mutta välillä vaan pääsee venähtämään.
Oletpa ahdistava kumppani.
En minä ainakaan kyttää milloin mieheni käy ulostamassa.
Aikuinen mies varmasti osaa hakea apua jos ummetus vaivaa mutta tuohon sun stalkkerointiin auttanee vaan Terapia.
Vierailija kirjoitti:
Viime to on kulunnut kaksi kokonaista päivää eikä parin päivän tauko ole mitenkään hälyttävä tai edes hoitoa vaativa tila :D.
Jos jatkuu vielä päiviä niin sitten suosittelen ottamaan jtn pehmentävää
Ei siihen mitään pehmentäviä tarvi, ellei itse koe että on ummetusta. Itsellä on välillä useitakin päiviä, ettei ole paskahätä ja sitten se saattaa tulla ihan yhtäkkiä. Aina on paskat tullu ihan normaalisti, eikä ole ollut liian kovalla. Mulla vaan on laiska suoli.
Käy jossain salapaskalla? Oisko hänellä jotain muutakin salattavaa, onko vaihtanut kalsareita torstain jälkeen?
Ystävättäreni mies halkesi kahdeksannen päivän jälkeen. Ripulia löytyi pakastimen takaakin.
Jätä se sika, paskoo selvästi sun selän takana minkä kerkeää.
Vierailija kirjoitti:
Käy jossain salapaskalla? Oisko hänellä jotain muutakin salattavaa, onko vaihtanut kalsareita torstain jälkeen?
Paskoo uimahallissa tai hautausmaalla. Näitähän on.
Käy ulkona niin pääsee paskalle.