Mitä ratkiriemukasta aiot tehdä vappuna?
Itse ajattelin puhaltaa ilmapallon, koristella keittiön pöydän serpentiinillä ja katsoa telkkarista mitä sieltä tulee.
Kommentit (400)
Ratkiriemukasta? Ja pillunvitut. Oliko tuo vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pihalle paljubileisiin kivalla porukalla.
Ja vapun jälkeen saamme jälleen lukea kasvaneista koronaluvuista.
Linnottaudu rauhassa kotiisi jos ahdistaa.
Ja mitään välimuotoja ei ole kuin ”kotiin linnoittautuminen” tai viina- ja orgiabileet? Älä sinä sitten syyttele muita, kun saat Koronan.
Riehakkaasti pihalle picnikille. Jotain hyvää täytynee leipoa. Sima pitäisi jaksaa laittaa käymään.
Piti sitten koronallakin pilata tämä ratkiriemukas vappuketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitään välimuotoja ei ole kuin ”kotiin linnoittautuminen” tai viina- ja orgiabileet? Älä sinä sitten syyttele muita, kun saat Koronan.
Moni on kotiinsa kuollu.
Aattona grillataan meidän takapihalla parin ystäväperheen kanssa.
Vappupäivänä mennään brunssille paikalliseen ravintolaan.
Lasken muutaman mäen vappuasuun sonnustautuneena kuten joka vuosi. Sitten nautin lumeen iskettyä afterski skumppaa. Asun laskettelukeskuksen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n suunitelma on ihana! Itse ajattelin laittaa ehkä nakkeja ja perunasalaattia. Jotain ruutua katson tai radiota kuuntelen. Kukkamekko päälle.
Ap aikoo puhaltaa vain yhden ilmapallon, joten sinäkin voisit syödä vain yhden nakin.
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten koronallakin pilata tämä ratkiriemukas vappuketju.
Millä muulla tämä pilaantui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syyttele, otan ihan tietoisen (häviävän pienen) riskin.
Mistään orgioista ei toki ole kyse. Tuntuu harmittavan että jollain on menoa ja kekkereitä. ;)
Rehellisesti? Päihteitä ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappubrunssille ravintolaan, kuten aina ennenkin.
Levittämään koronaa 👍🏻
Koronahysterikko voi mun puolesta hautautua himaansa loppuelämäkseen. Nothing of value would be lost.
Te hysteerikot olette ehkä alimpia ja vastenmielisimpiä nilviäisiä joita tämä maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n suunitelma on ihana! Itse ajattelin laittaa ehkä nakkeja ja perunasalaattia. Jotain ruutua katson tai radiota kuuntelen. Kukkamekko päälle.
Ap aikoo puhaltaa vain yhden ilmapallon, joten sinäkin voisit syödä vain yhden nakin.
Fiksu ehdotus, ystävä kallis! Voisin pakastaa loput paketista. Pitäisi nimittäin päästä parempaan rantakuntoon.
Juoda punkkua ja katsoa youtubesta itketysvideoita.
Yövuorossa sairaalassa on varmasti tosi hauskaa - suorastaan ratkiriemukasta.
Koronahysteerikot pois ketjusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syyttele, otan ihan tietoisen (häviävän pienen) riskin.
Mistään orgioista ei toki ole kyse. Tuntuu harmittavan että jollain on menoa ja kekkereitä. ;)
Minua harmittaa lähinnä se, että jotkut ääliöt ja naiivia teinit rellestää kuin mitään ei olisi, kun itse yrittää noudattaa ohjeita. Ja niiden ääliöiden takia paikkoja sitten laitetaan kiinni, ja siitä saa kärsiä myös ne suositusten noudattajat.
Vierailija kirjoitti:
Ja koronat kiertämään! Oikeasti, muistakaa nyt ne mahdolliset alueenne ja valtakunnalliset rajoitukset.
Turvatoimista en edes muistuta, koska ne ovat jo jokaiselle normaalia käytöstä.
Muuten kimppakivaa teille!
Hyvä kun muistutit, huomenna pitää laittaa sima käymään.
Leivon munkkeja ja tippaleipiä. Juodaan hyvää samppanjaa ja kokataan jotain herkullista. Kutsutaan varmaan ystävät kylään. Tässä maassa ei vappua juhlita.
Menemme puistoon kotiani vastapäätä ja grillaamme sekä syömme ja juomme hyvää .... Leivoin täytekakun ja laitan tippaleipiä sekä simaa tarjolle.