Mitä ratkiriemukasta aiot tehdä vappuna?
Itse ajattelin puhaltaa ilmapallon, koristella keittiön pöydän serpentiinillä ja katsoa telkkarista mitä sieltä tulee.
Kommentit (400)
Ap:n suunitelma on ihana! Itse ajattelin laittaa ehkä nakkeja ja perunasalaattia. Jotain ruutua katson tai radiota kuuntelen. Kukkamekko päälle.
Tilasin grillin, ja jos mies saa sen kootuksi laitan paremmat makkarat tirisemään.
En mitään ihmeellistä. Syön makaronia ketsupilla ja ulkoilen. Ehkä katson jonkun ratkiriemukkaan komedialeffan. Näin siis koska rahat on loppu.
Teen ehkä hauskan videon tiktokkiin
Ihan tavallinen viikonloppu. En aio tehdä mitää erityistä. Sääennuste on surkea ja ravintolat menee klo 18.00 kiinni, ei paljon jaksaa innostua.
Pelaan koko vapun markkinapallolla ja juon simaa.
Kaverin pihalle paljubileisiin kivalla porukalla.
Vappubrunssille ravintolaan, kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Vappua kaikille! 🥂🎈
☆꧁✬◦°˚°◦. ӄɨɨȶօֆ! .◦°˚°◦✬꧂☆
Mökille mennään, sauna lämmitetään ja käydään meressä pulahtamassa. Grillataan makkaraa ja teen jotakin fiinimpää perunasalaattia.
Vappu on tylsä juhla. En vietä mitenkään. Johan olisi naurettavaa jos yksinäni puhaltelisin jotain serpentiiniä ja ilmapalloja.
Vierailija kirjoitti:
Ja vapun jälkeen saamme jälleen lukea kasvaneista koronaluvuista.
Härnää koiraa ilmapalloilla ja serpentiinillä. >:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vapun jälkeen saamme jälleen lukea kasvaneista koronaluvuista.
Linnottaudu rauhassa kotiisi jos ahdistaa.
Yleensä on käyty kävelemässä kevään tuloa ihmettelemässä, mutta jos on kovin huono sää, voisimme pelata lautapelejä. Ratkiriemukasta vai mitä?
Mulla pe ratsastus 20-21. La aamu tallille klo 12.15 ja ratsastus 13-14. Toimistolle. Toiselle tallille Espooseen ja yksityistunti 19-20. Kotona 21.
----> eli lauantai-iltana noin klo 21 varmaan otan muutaman lasin valkkaria. Jos jaksan.
F
Vegenakkeja ja perunasalaattia. Alkoholitonta olutta.
Aika samaa kokoluokkaa, olen aattona työvuorossa klo 9-21. Ok, koska teen sen etänä, varmaan teen hyvää ruokaa ja iltayhdeksältä avataan kuoharipullo, mutta jos sääkin on kolea kuten nyt näyttää, jätetään mökille meno väliin.
Jos tuleekin lämmintä, siirrytään koko perhe kissojen kera jossakin välisså aattona ip mökille ja grillataan ja saunotaan siellä.