Se miten mies ajaa autoa kertoo miten harrastaa seksiä
Korreloi keskenään.
On jarruttelija, kaasuttelija, vakaa&varma, epävarma kuski ym.
Kommentit (30)
Mä vemputan rattia niinkuin elokuvissa.
Ainakin mun kohdalla toimii. Myin auton pois tarpeettomana eikä ole ollut seksiä pitkään aikaan.
Totta! :D Ei oo ajokorttii ja oon neitsyt. :D
Voi pitää paikkaansa: tunnen miehen joka kiirehtii, vilkuilee ympärilleen, ajelee samoja reittejä välillä yhtäkkiä kaahaa jollekin bensikselle - näin ajaessaan autoa ja naistaan.
mun auto on rikki ja mulla ei seiso
Jotkut pitävät kättä koko ajan vaihdekepillä, toisilla on automaattivaihteisto.
Mun mies on hyvä kuski: ajaa rauhallisesti ja tilanteen mukaan, huomioi toiset, ei keskity pelkästään itseensä.
Kieltämättä, sängyssä hän on samanlainen hellä ja huolehtiva, jolle minun nautintoni on yhtä tärkeä kuin hänen omansa.
Tämä on oikeasti totta!!!!
Miekkosnainen
Ai, minun ajotyylini on joustava/pehmeä, ja tilanteisiin mukautuva. Eli en ainakaan kelpaisi kunnon rynkytystä kaipaavalle naiselle.
Niin ja minä en ole ap.
Miekkosnainen
Onkos tää vaihdekeppi vai käsijarru, kenties tunkki...?
Mieheni joutuu usein työmatkoilla ulkomailla ottamaan itselleen vuokra-auton.
Entä kun on ammattikuski ja alla monen tonnin joku pitkärekka?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä en ole ap.
Miekkosnainen
Mutta minäpäs olen!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hyvä kuski: ajaa rauhallisesti ja tilanteen mukaan, huomioi toiset, ei keskity pelkästään itseensä.
Kieltämättä, sängyssä hän on samanlainen hellä ja huolehtiva, jolle minun nautintoni on yhtä tärkeä kuin hänen omansa.
Hellä sängyssä XDDDDDDDDDDDDD Ai että INHOAN sellaisia hissuttelijamiekkosia. Sängyssä ei olla helliä, vaan otetaan mitä halutaan. Kyllä minä sanon ei, jos en jotain halua.
Käsivalintaisen kuski on sooloseksin harrastaja?
Dieselin tankkiin bensaa suihkiva on semmoinen joka yrittää toisinaan vahingossa kakkoseen?
Ei seksiä nykyisten naisten kanssa lainkaan, mutta autoilu maistuu kyllä.
Ok. Kuinka kattavan vertailututkimuksen olet tehnyt?