Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi EI ole asiakas kauppiaan mielestä??

Vierailija
15.08.2006 |

asia on hyvin vähäpätöinen, mutta periaatekysymys:)

eli-- kaupan tarjouksessa luki että 1 erä/ asiakas.

no, minäpä latasin kärriin 2 erää, koska mielestäni kärryissä istuva lapsenikin on kaupan asiakas.

tätä perustelen sillä, että ostan kaupasta LAPSELLENI vaipat, ruoat, pesuaineet, eli kaikkea, mitä LAPSI kuluttaa.

mutta kauppiaan mielestä lapsi ei ole asiakas, eikä hänelle myydä tarjoustuotteita. normaalihinnalla kylläkin saa lapsikin ostaa. silloin lapsi ON asiakas.

vitutti. ei ollut rahasta kyse, vaan periaattesta.

mielestäni lapsi on asiakas mitä suurimmassa määrin.

taitaisi senkin kauppiaan tilipussi kaventua aikalailla, jos aikuiset ostaisivat tuotteita VAIN itselleen..

grrrrr.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiko sen maksoi?

Eli jos minä ostan viinaa alaikäiselle, niin periaatteessa hän kyllä ne viinat osti enkä minä.

Vierailija
2/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä maksat 2 pakkausta ei sinun kuulu saada toisesta alennusta, jos tuollainen merkintä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauppias on oikeassa. Ethän sä voi muutenkaan ostaa esim. 6 henkiselle perheelle 6:n kertaista määrää tarjoustavaraa vain siksi että koko perhe on kaupassa mukana.

Usein noissa tarjouksissa on muuten ilmaisuna esim. 1/talous, mikä ei jätä arvailuihin varaa.

Vierailija
4/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan se kauppias sitten myynyt, jos 1v. olisi ojentanut rahat. siitäkös se kiikasti:) :)

kuten sanoin, asia ei vakava, mutta tämä oli minun näkökulma, että kyllä se kauppias saa tilipussiin kovasti korviketta lapsien ostoksista, vaikka vanhemmat ne maksaakin..

mielestäni tässä tapauksessa olisi pitänyt tarjouksessa lukea: 1 erä/ TALOUS...

Vierailija
5/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olikin vain minun " näkemykseni" asiaan.

olen huomannut justiinsa, kuinka isot perheet tosiaan ottaa tarjoustuotteita joka lapselle, ja maksavat ne sitten samassa.

usein kassaneidit ystävällisesti ovat heille vaan sanoneet, että kassan pitää vaan laittaa ne eri laskuun, kun kone ei muuten ymmärrä antaa alennettua hintaa.

-ap

Vierailija
6/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapsi osaa itse lyödä rahat tiskiin, niin voit ostaa useamman tarjouserän. Näinhän se on aina mennyt, sanoohan sen nyt järkikin.

Vierailija
7/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vaan tuo tulkinta kaivertamaan mielen syövereitä:)

kaikkein hauskinta tässä on se, että tarjoustuotteet joita asia koski, olivat lapsen hedelmäsosepurkkeja, hint 10 senttiä/ kpl..

eli raha ei ollut se mikä kismitti:) :)

täytyy varmaan kohta palata töihin, että ei takerru tämmöisiin hölmöyksiin.. siinäpä se päivä menikin tuota purnatessa. no ei vaiskaan.

Vierailija
8/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden vakiohintahan on 13 senttiä

Vierailija
9/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkuhinta on yli 40 senttiä purkki. Noin halvalla niitä ei täälläpäin oo kyl myyty, halvin hinta taitaa olla 26 senttiä.

Vierailija
10/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tukkuhinta on yli 40 senttiä purkki. Noin halvalla niitä ei täälläpäin oo kyl myyty, halvin hinta taitaa olla 26 senttiä.

itse ostan pilttiä 13 senttiä/purkki... Menee lavoittain soseita niin tiedän tasantarkkaan paljon maksaa... VOiko oikeesti olla noin -12-

Vierailija
11/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilölle, jonka huoltovelvollisuus SINULLA on. Joten ihan oikein, asiakas on se, joka kaupasta jotain ostaa. Lapsesi on sinun huollettavanasi, joten on luonnollista että SINÄ ostat hänen tarvitsemansa elintarvikkeet ja muut tavarat.

Minusta sinä ap olet pikkuisen typerä.

Vierailija
12/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ymmärrän, miksi kauppias halusi niin tiukasti pitää kiinni omasta näkemyksestään.

ne ovat normaalihinnalla meillä 25 settiä.

näin se maailma avartuu..

-ap

Vierailija
13/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipoissa tilane on huomattavasti parempi, niissä kate on noin -5% paikkeilla, että kauppa se on joka kannattaa :) Mut nyt tää kaupantäti menee nukkumaan, hyvät yöt kaikille!

Vierailija
14/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvalla?

Vierailija
15/15 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinhan, että asia ei ole kuolemanvakava, ja että kyseessä olikin vain minun näkemykseni.

mutta kiitos, että menit henkilökohtaisuuksiin, kiitos. keskustelu pysyikin jo tylsänä, kun ketään ei nimitelty:)

-ap