Maailman ärsyttävin Facebook-sekoilija, vai voiko joku laittaa paremmaksi?
Heittämällä ärsyttävin Facebookin käyttäjä on mun työkaverini! Oikein hävettää hänen hölmöilynsä siellä. Hän pyytää AIVAN kaikki samoissa jumpissa käyvät, samassa firmassa työskentelevät (tai joskus työskennelleet), kaikki omat ja puolisonsa sukulaiset, lastensa kaverit (ja luokkakaverit), julkkikset jne kaveriksi ja loukkaantuu verisesti jos joku hylkää kaveripyynnön.
Hän onnittelee heti klo 00.00 ihmisiä synttäreistä, nimppareista (Fb-kamujen nimpparit on ympyröity kalenterissa), surunvalittelut hän laittaa kärppänä ihmisten seinille heti kun kuulee jonkun heidän läheistensä kuolemasta.
Ensimmäisenä on poikkeuksetta tykkäämässä julkaisuista ja kommentoimassa ja kyselemässä.
Itse päivittää ainoastaan silloin jotain kun jää lomalle, sillä kun saa tykkäyksiä! 👍🏻
Fb:ssa esittää niin mahtavaa kaikkien kaveria, mutta livenä ei edes katso päälle, saati tervehdi. 🙄
Tosi moni on poistanut tyypin kaverilistaltaan, sillä onhan tuo nyt huippuärsyttävää.
Onko muilla laittaa parem...pahemmaksi tai tunnetteko vastaavia Fb-sankareita?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri, entinen FB-kaverikin, esti mut kun kerroin etten seuraa sitä yleistä syötettä etusivultani ollenkaan vaan lähinnä vain ryhmiä enkä jaa itse enää mitään.
Hei joo nää mielensäpahoittajaestäjät = 😬
No ei tuosta enää paljon ärsyttävämpää voi löytyä.....onneksi mulla ei ole tuollaista kaverilistalla.
Kyllähän tuo rasittavalta kuulostaa, mutta ehkä vielä ärsyttävämpiä ovat sellaiset kaverit, jotka spämmäävät jatkuvalla syötöllä jotain todella sakeaa salaliittosettiä tai muuta huuhaata.
Onneksi en nykyään edes käytä facebookia, niin ei tarvitse katsella ihmisten sekoiluja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo rasittavalta kuulostaa, mutta ehkä vielä ärsyttävämpiä ovat sellaiset kaverit, jotka spämmäävät jatkuvalla syötöllä jotain todella sakeaa salaliittosettiä tai muuta huuhaata.
Onneksi en nykyään edes käytä facebookia, niin ei tarvitse katsella ihmisten sekoiluja siellä.
Hui, mä olen vain kuullut näistä salaliittohihhuleista, en onneksi ole törmännyt. Mutta ap:n kuvaileman tyylisiä superkyttääjiä on kyllä tullut vastaan, ei noin pahoja kuitenkaan. Mä en tykkää kun yksi tyyppi vuodattaa faceen koko sairauskertomuksensa, siis aivan kaiken! Vuodattajat on rasittava laji.
Mikähän tuolla ap:n työkaverilla on tarkoituksena tuolla kouhottamisella? Eihän tuollasta kukaan jaksa. Oikeesti.
Kuvailit lähestulkoon siskoni. On tosiaan pyytänyt FB-kavereikseen lähes kaikki minunkin lähimmät ystäväni, joita ei ole tavannut noin pariinkymmenen vuoteen. Estin hänet sen jälkeen, kun tosiaan oli kommentoimassa joka ainoaan julkaisuun jotain ensimmäisenä ja lisäksi ryyditettynä hirvittävin kirjoitus- ja asiavirhein sekä kummallisin oletuksin, jotka perustuivat joihinkin vuosien takaisiin sanomisiini. Minulla on erittäin paljon alan kollegoita FB-kavereina ja pääsääntöisesti jaan jotain työhöni liittyvää: vaikka siskoni ei tajua alastani mitään, se ei estänyt häntä heti kärkeen meuhkaamasta, että ”miten sua kiinnostaa tuollainen, mä en jaksanut koulussakaan kuunnella aiheesta mutta sä olit jo lapsena semmonen hikipinko” tai muuta vastaavaa noloa. Totta kai on myös ensimmäisenä äänessä, kun joku ystäväni julkaisee jotain.
Postaa joka päivä raportointeja säätilasta, kävelylenkeistään, lemmikeistään tai terveydentilastaan. Tämä kaikki ryyditettynä epätieteellisellä hihhuloinnilla ja uskonasioilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit lähestulkoon siskoni. On tosiaan pyytänyt FB-kavereikseen lähes kaikki minunkin lähimmät ystäväni, joita ei ole tavannut noin pariinkymmenen vuoteen. Estin hänet sen jälkeen, kun tosiaan oli kommentoimassa joka ainoaan julkaisuun jotain ensimmäisenä ja lisäksi ryyditettynä hirvittävin kirjoitus- ja asiavirhein sekä kummallisin oletuksin, jotka perustuivat joihinkin vuosien takaisiin sanomisiini. Minulla on erittäin paljon alan kollegoita FB-kavereina ja pääsääntöisesti jaan jotain työhöni liittyvää: vaikka siskoni ei tajua alastani mitään, se ei estänyt häntä heti kärkeen meuhkaamasta, että ”miten sua kiinnostaa tuollainen, mä en jaksanut koulussakaan kuunnella aiheesta mutta sä olit jo lapsena semmonen hikipinko” tai muuta vastaavaa noloa. Totta kai on myös ensimmäisenä äänessä, kun joku ystäväni julkaisee jotain.
Postaa joka päivä raportointeja säätilasta, kävelylenkeistään, lemmikeistään tai terveydentilastaan. Tämä kaikki ryyditettynä epätieteellisellä hihhuloinnilla ja uskonasioilla.
:D
Mä poistin kaikki facestä. Heti parani elämänlaatu.
Olen kiinnittänyt huomiota kaupunkini fb-sivuilla tiettyihin tyyppeihin. Aina kun yksi ilmestyy keskusteluun, tietää, että kohta tulee kärhämä. Hän myös hakee huomiota kaikenlaisilla tempauksilla, meinaa auttaa jotakuta mutta ei autakaan ja niin edelleen. Toinen tyyppi pyytää muuttoapua ja tavaroita lainaksi ja niin edelleen. Kolmas tyyppi on ilmeisesti hiukan seko, hän ilmestyy aina haukkumaan ja kirjoittaa kryptisiä juttuja, joissa ei ole päätä eikä häntää. Kertoo, miten erinomainen hänen tyttärensä on ja miten surkeita kaikki muut ihmiset ovat.
Kaikki tämä kaupungin fb-ryhmässä, jossa kymmenettuhannet ihmiset näkevät heidän sekoilunsa ja teennäisyytensä ja lokkeilunsa.
Eksyneet tiedottajat. Viime aikoina on alkanut ilmestymään yllättäviä ilmotuksia ryhmiin. Näitä tiedonantoja tekee yleensä eläkeikäiset, eikä nämä ilmoittelut liity mitenkään ryhmän aiheeseen. Esimerkiksi yli 1000 hengen kirjallisuusteemaiseen ryhmään ilmestyy suurella avatarilla varustettu tiedonanto, että "Leivoin pullaa ja kohta pääsee saunaan. Onpa mukavaa !" Pahimmillaan loukkaantuvat, jos joku uskaltaa kysyä, että liittyykö tämä tiedotus ryhmän teemaa vai pitikö julkaista omalla seinällä. Jos eivät loukkaannu, vastaavat innokkaasti kyselyihin, että kyllä tuli ihan oikeaa paikkaan, eikö olekin kiva kun kohta pääsee saunaan.
Ei ehkä ärsyttävää, mutta häiritsevää. Ja tulee olo, että tirkistelen jonkun ventovieraan arkipäivää enkä halua tietää hänen pyykinpesustaan tai pihvinpaistamisestaan. Mutta ehkä se helpottaa tiedottajan yksinäisyyttä, en tiedä.
Mun työkaveri, entinen FB-kaverikin, esti mut kun kerroin etten seuraa sitä yleistä syötettä etusivultani ollenkaan vaan lähinnä vain ryhmiä enkä jaa itse enää mitään.