Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla peräsuolen laskeumaa tai jotain muuta laskeumaa?

Vierailija
25.04.2021 |

Viimeisestä synnytyksestä tulee kuus vuotta tänä vuonna, ja edelleen kakka tulee välillä huonosti ulos, ihan kuin se jäis johonki jumiin. Synnytyksen jälkeen jouduin jonkun aikaa auttamaan kakan ulos, ja jos tuli hirveen kokonen köntsä, sattui niin hirveesti. Sattuu kyllä edelleen, mutta nykyään kakkaaminen on vähn helpompaa.
Mulla on toispuolista alaselän kipua ollut jo pitkään, joskus se kipu tuntuu myös alavatsalla oikealla, voiko liittyä siihen esim jos on laskeuma?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Vierailija
2/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Luin tuosta ja voi olla myös kohdun takaseinän laskeuma. Mulla tuntuu myös emättimen puolella jos peräsuolessa on ulostetta, eli se pullistuu emättimen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rektoseele.

Vierailija
4/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunlaskeuma ei ole mikään harvinainen vaiva. Olisi kiva syödä miten sattuu, mutta tämän vaivan kanssa on erityisesti kiinnitettävä huomiota vatsan toimintaan. Lisää ruokavalioon kuituja että vatsa toimii säännöllisesti ja varmasti. Myös maitohappotabletit voi auttaa. Itsellä esim liha ja juustot pahensi kakkajuntturaa, jota ei saa päästää pahaksi.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.tervey…

Vierailija
5/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Luin tuosta ja voi olla myös kohdun takaseinän laskeuma. Mulla tuntuu myös emättimen puolella jos peräsuolessa on ulostetta, eli se pullistuu emättimen puolelle.

Joo mulla kans tuntuu. T. Ap

Vierailija
6/6 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkää tehty tuota rektoseele leikkausta?

Mulla on sellainen paineen tunne emättimessä,ja usein teen näitä lantiopohjalihas harjoituksia, mutta ei se auta.

En oo kehannut puhua tästä vaivasta kellekkää, vaikka noin kuus vuotta se on pyörinyt mielessä...

Jos leikkaukseen.pääsee, niin muuttuuko alapää tiukemman tuntuiseksi ja parantaako se seksielämää samalla, kakkaamisen helpottumisen lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi