Onko riippumatto niin mukava että siinä viitsii oleskella tai jopa nukkua?
Unelmoin kesästä ja mietin löhöilyratkaisuja. Onko sinulla kokemusta riippumatoista? Minkälaista riippumattoa, jos minkäänlaista, suosittelisit? Minkälaiset ovat huonoja? Onko niistä metallisista ripustusrungoista mihinkään?
Kommentit (19)
On mutta mulla irtosi kiinnikkeet ja putosin maahan. Pää oli 2vk kipee.
Selällle hyvä.
Vierailija kirjoitti:
luulisi että selkä notkolla olisi ikävä viettää 10 minuuttia pitempää aikaa
Päinvastoin. Mikään ei hierrä, paina. Mukautuu. Selkävaivaiselle just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielentiintoista!
Oliko sinulla sellainen metalliteline vai oliko ripustus jotenkin muuten tehty?
Onko pakko olla se aluspeitto, vai ajaako makuualusta asian jos vaan kesällä retkeilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielentiintoista!
Oliko sinulla sellainen metalliteline vai oliko ripustus jotenkin muuten tehty?
Kahteen koivuun kiinnitetty köydellä
Minulla on oikein mukava riippumatto.
Siinä on myös hyttysverkko ja alhaalla tasku, että viileämmillä keleillä voi laittaa lämmikettä selän alle.
Kiinnitys hihnoilla ja karabiinihaoilla, pitävä ja tosi nopea.
Aivan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on myös hyttysverkko ja alhaalla tasku, että viileämmillä keleillä voi laittaa lämmikettä selän alle.
Aivan loistava!
Tarkoittaako tuo että retkeilet mattosi kanssa ilman telttaa?
Vierailija kirjoitti:
Fatboy❤️
Ne Fatboyt joissa on ripustusteline näyttävät kuvissa mukavilta mutta ovat aika hintavia. Onko sinulla sellainen?
Löhöilykäyttöön ihan parasta! On metallinen ripustusteline ja lampaantalja selän alla ja öitäkin olen näin viettänyt. Kannattaa miettiä, hankkiiko riippumaton kotipihaan/parvekkeelle vai retkeilykäyttöön, eri asiat korostuu käyttötarkoituksen mukaan. Paino, kiinnitettävyys, mahdolliset makuualustat ja hyttysverkot..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistava!
Tarkoittaako tuo että retkeilet mattosi kanssa ilman telttaa?
Sitäkin, mutta kohta on aika laittaa matto ihan vain pihalle.
Minulla on ikivanha Meksikosta ostettu puuvillainen verkkomainen keinu jota en ole kertaakaan ripustanut mihinkään. Ehkä tänä kesänä voisin ripustaa... siihen pitäisi varmaan laittaa joku kangas tms. selän ja verkon väliin. Saa nähdä oliko turistihöynäytys :)
Meillä on kesäisin kaksi riippumattoa koivikossa. Toinen on lidlistä ostettu, vahvaa kangasta ja toinen joku hienompi joka on laskuvarjokankaasta. Molemmat hyviä.
Kiva lukea kirjaa ja löhötä siellä, keittää termariin kahvia ja juoda siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikivanha Meksikosta ostettu puuvillainen verkkomainen keinu jota en ole kertaakaan ripustanut mihinkään. Ehkä tänä kesänä voisin ripustaa... siihen pitäisi varmaan laittaa joku kangas tms. selän ja verkon väliin. Saa nähdä oliko turistihöynäytys :)
siis ei mikäään keinu vaan riippumatto.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kesäisin kaksi riippumattoa koivikossa. Toinen on lidlistä ostettu, vahvaa kangasta ja toinen joku hienompi joka on laskuvarjokankaasta. Molemmat hyviä.
Kiva lukea kirjaa ja löhötä siellä, keittää termariin kahvia ja juoda siellä.
Puiden varjossa..valo kuultaa lehtien läpi..linnut laulavat.. Oi miten ihanaa että kohta on kesä.
Kannattaa ostaa pussimainen, jossa ei ole mitään tankoja päissä pitämässä kangasta suorassa. Siinä pääsee makaamaan hieman sivuttain, jolloin selkä ei ole notkolla vaan suorana. Siihen peitto päälle niin melkein kuin sängyssä nukkuisi.