Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin uuden astianpesukoneen ja hintaan piti kuulua kotiintoimitus sekä asennus

Vierailija
25.04.2021 |

No olivatkin sitten pojat neljän aikaan aamyöstä käyneet mitään ilmoittamatta jättämässä sen pesukoneen laatikoineen päivineen tuonne kerrostalo alaovelle ja häipyneet saman tien vaikka oli sovittu että tuovat pesukoneen vasta maanantaina sen jälkeen kun olen tullut töistä. Hienoa tämän nykyaika kun silti joutuu itse raahaamaan astianpesukoneen yksin ylös portaita ja vesivahingon riskillä kiinnittämään vesiliitäntään. Hienot kiitokset tästä näille reippaille toimittajille jotka sunnuntain aamudarrassa tällaisen hienon älynväläyksen saaneet. Ja kiitokset kanssa Gigantille.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sunnuntai idiootti.

Vierailija
2/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sitä missään vaiheessa kieltänyt vaan nimen omaan puhuin että kone piti tuoda vasta maanantaina niin toimittivatkin sen tänään neljältä aamulla ja sitten vielä piti itse asentaa sen mokoma vaikka asennus kuului hintaan. Arvaa kismittääkö ja sapettaako asia, tai ei tarvitse arvata sillä vastaus on eträ kyllä, kylla kismittää ja sapettaa aivan vastusti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmät lentää 

Vierailija
4/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys Giganttiin ja vaadi asennus kotiintoimituksella. Työt on nyt jätetty puolitiehen ja jos koneelle tapahtuu jotain käytävässä se on Gigantin syy.

Vierailija
5/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkimus.

Vierailija
6/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät mihin aikaan sen toivat? Kyttäsitkö aamuyöllä ikkunasta, etkä viittinyt mennä mainitsemaan asiasta? Miks pitää keksii jotain tällaista?

Vierailija
7/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät mihin aikaan sen toivat? Kyttäsitkö aamuyöllä ikkunasta, etkä viittinyt mennä mainitsemaan asiasta? Miks pitää keksii jotain tällaista?

Vierailija
8/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin voi toimia. Soitto Giganttiin.

Vierailija
10/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita Giganttiin ja pyydä korvausta. Vai oletko tyypillinen suomalainen ja valitat selän takana vain tänne, et asianomaisille?

Vierailija
11/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös tilattiin jääkaappi kotiinkuljetuksella ja asennuksella Gigantista. Kuljetusfirman pojat toivat paketin ovelle ja katsoivat sitten ihmeissään minua ja kysyivät, että kai sulla kantoapua on? Hämmentyneenä sanoin, että tämä oli kyllä tilattu asennettuna. Pojat kirosivat Gigantin alimpaan helvettiin, koska tilauksiin ei merkitä kunnolla tilauksen yksityiskohtia. Tässäkin tapauksessa oli kirjattu vain toimitus ovelle. Kiltisti kyllä asensivat koneen.

Vierailija
12/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Kaksi komeaa nuorta miestä toi meille pyykinpesukoneen ja kärräsivät vanhan pois. Koko hommaan meni 2min. Maskit oli kasvoilla 👍

Vierailija
13/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ei viikonloppuisin kuljeteta noita, mutta Gigantin ja kuljetusliikkeen yhteistyöstä muuten samoja kokemuksia. Tilasin pesutornin asennuksella, mutta kuljetusliike kuljetti koneet vain ovelle. Ja kehuivat että eikö ole todella hyvä tällainen palvelu...

14/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun lukutaito on? 

Piti tuoda maanantaina töiden jälkeen " 

Itse ostin Elgianteninsta Honor mobiilin.Se ei vaan toimi ,katkaisee puhelut monta kertaa, ja lyö vääriä kirjaimia vaikka ilisin kuinka tarkkana, varsinkin se alin tangettipöydän rivi. 

Takuu on mutta eivät ota takaisin vaikka olen hyvin tyytymätön.HUonoin mobiili mitä olen milloinkaan omistanut. 

Vierailija
15/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jääkaappi-pakastin jäi alaovelle, koska postin mukaan en ollut sitä sovittuun aikaan vastaanottamassa. Joku vei laitteen parempaan talteen ja taistelin 3 vko Gigantin kanssa siitä, että olenko vastaanottanut lähetyksen, jos en ole sitä kuitannut eli kenen on vastuu kadonneesta laitteesta, joka saapui työpäiväni aikana JA josta ei tullut minulle mitään ilmoitusta. Lopulta sain rahat takaisin ja sitä ennen olin hankkinut vastaavan laitteen Powerista.

Siskolla oli sama juttu, Helsingissä tosin tuotiin astianpesukone asuntoon asti, mutta ei asennusta eikä vanhan koneen poisvientiä, vaikka siitä oli maksettu. Gigantista vielä vastattiin reklamaatioon, että jo ei maksa, ei saa asennusta eli piti skannata maksukuitti ja osoittaa, että siinä lisäsumma selkeästi oli. Gigantin omissa tiedoissa sitä maksua ei kuulemma näkynyt. Astianpesukone odotti asennusta 2 kk ajan, onneksi se oli maksettu Visalla, joten maksun sai peruutettua siksi ajaksi, kun asiasta tapeltiin myyjäliikkeen kanssa.

Vierailija
16/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkossa ostaa muualta jos on noin huono palvelu. Yhtään kehua en Gigantista ole kuullut, mutta eihän miehiltä asiakaspalvelussa muuta voi odottaakaan kuin surkeaa palvelua. Luistavat kaikesta sovitusta, jättävät tekemättä ja unohtavat puolet mitä ovat luvanneet. Pätee kaikkiin muihinkin miesvaltaisiin aloihin, mikään sovittu ei pidä.

Vierailija
17/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Kaksi komeaa nuorta miestä toi meille pyykinpesukoneen ja kärräsivät vanhan pois. Koko hommaan meni 2min. Maskit oli kasvoilla 👍

En usko. Mistä muka näit että ne oli komeita jos maskit peittivät puoli naamaa?

Vierailija
18/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti tiistaina astianpesukoneen Gigantista, toi sen autolla itse samantien. Isäni auttoi kantamisessa. Sitten veivät vanhan hajonneen astiksen giganttiin. Ja sitten sen jälkeen mieheni asensi astiksen itse, taisi mennä asennukseen 15 min. Että ei tämä nyt ydinfysikkaa ole.

Vierailija
19/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkossa ostaa muualta jos on noin huono palvelu. Yhtään kehua en Gigantista ole kuullut, mutta eihän miehiltä asiakaspalvelussa muuta voi odottaakaan kuin surkeaa palvelua. Luistavat kaikesta sovitusta, jättävät tekemättä ja unohtavat puolet mitä ovat luvanneet. Pätee kaikkiin muihinkin miesvaltaisiin aloihin, mikään sovittu ei pidä.

Meillä sama, kun yllä.

Tiskari plus asennus ja vanhan poisvienti.

Aikaikkuna 16-19.

Klo 14 soittivat summeria.

Minulla oli kokous, mutta onneksi oli just silloin tauko.

Päästin sisään, näytin tuolla keittiö, ottakaa ja viekää.

Tauko loppui. Pyysivät allekirjoituksen JA MINÄ IDIOOTTI ALLEKIRJOITIN ja menin työhuoneeseen.

Kun kokous loppui, menin keittiöön, tiskari oli siinä, mihin oli jätetty eikä vanhaa ollut viety pois.

Asia on vieläkin kesken Gigantin kanssa.

Onneksi soitto luottoyhtiöön auttoi.

Vierailija
20/31 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni osti tiistaina astianpesukoneen Gigantista, toi sen autolla itse samantien. Isäni auttoi kantamisessa. Sitten veivät vanhan hajonneen astiksen giganttiin. Ja sitten sen jälkeen mieheni asensi astiksen itse, taisi mennä asennukseen 15 min. Että ei tämä nyt ydinfysikkaa ole.

Tiesithän, että kaikilla ei ole miestä eikä isääkään.

T. Miehetön ja isätön nainen joka tilaa tilaa kodinkoneet kotiinkuljetettuna ja asennuksella.