Lauantain herkkunne?
Minä sain juuri suklaakakun valmiiksi, syntinen lienee oikea sana kuvailemaan sitä, mutta ah niin herkullista. Ja kruunuksi siihen kermavaahtoa tai vaniljajäätelöä 😋.
Kommentit (74)
Fazerinaa.. tiedetään, ettei se ole enää niinkuin ennen mutta teki mieli pitkästä aikaa. 😊
Nakkeja ja hapankaalia. Viskiä kylkeen.
Ei herkkuja tänään :( Tai no söin piimäsämpylän joka laskettakoon herkuksi, normaalisti ruisleipää jos jotain leipää. Ensi viikolla kun vapaata aion kyllä herkutella, lempparisetti sisältää irtokarkkeja, pakastepitsan (la mia grande 4cheese ai että) ja punaviiniä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein fetasalaatin. En arkena syö juustoja. Ja jälkkäriksi on maustamaton jugurtti mansikoilla. Arkena en syö jälkkäriä. Kiva välillä herkutella.
Mitä sitten syöt arkena? Pettuleipää?
Voi kuule, on lukematon määrä muitakin ruokia olemassa. Minä en myöskään syö arkena jälkiruokia, enkä juuri juustoa. En myöskään pettuleipää. Mutta paljon muuta.
eri
Tein hampparin valkosipulisella tapenadella. Kannattaa kokeilla vaikkei tykkäisi oliiveista, on superhyvää!
Söin herkut jo eilen eli 200g fazerin punaista, nam!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni juustotikku <3
Tämä!
6 Taffelin megapussia sipsejä, dippi litra kermaviiliä ja dippimaustepusseja, 4 x 1,5l pack kokista 5 x Fazerin sininen 200g levy.
Vettä. Olen paastolla toista päivää ja olen 30 kg ylipainoinen. Muu perhe syö leipoamiani juustosämpylöitä, mokkapaloja ja vielä kaupasta herkkuja, kuten suklaata sekä jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Me tehtii itse ekaa kertaa ruisrieskaa sekä vihreää parsakeittoa. Onnistuivat erinomaisesti ja herkkua oli!
Olisin onnesta mykkänä jos laitat tähän respetin ruisrieskasta. Kiitos etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vettä. Olen paastolla toista päivää ja olen 30 kg ylipainoinen. Muu perhe syö leipoamiani juustosämpylöitä, mokkapaloja ja vielä kaupasta herkkuja, kuten suklaata sekä jäätelöä.
Älä loukkaannu mutta ihmettelen kun kamppailet ylipainon kanssa ja syötät perheelle vain makeisia .
Pitikö tähänkin ketjuun tulla painon kommentoijia:(
No, olen herkutellut tänään seuraavilla tuotteilla:
- suklaapatukka
- jäätelötuutti
- limua
- sipsejä
- karkkipussi
T: Nainen 44, ylipainoinen, se kun teitä tuntuu niin kovasti kiinnostavan..
Taas joudun kärräämään pullovettä kotiin kun sanovat täällä Ruotsissa, että 10 000 paikassa on cancerogeenistä vettä kraanoissa ja lopuksi; Emme kuitenkaan sano mitkä kunnat. Ja nyt tuo korona vielä.
Kuka jaksaa lukea tällaisia ketjuja, joissa henkisesti kakarat ylpeilevät kuinka mahtavaa herkkua on jäävesi ja sämpylät 😑😑
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä loukkaannu mutta ihmettelen kun kamppailet ylipainon kanssa ja syötät perheelle vain makeisia .
Kyllä niillä pitää olla lauantaina herkkuja. Olen laittanut oikeaa ruokaakin, uunilohta ja perunamuusia. Ei minun kamppailuni painon kanssa tarvitse vaikuttaa perheen ruokavalioon. Ovat normaalipainoisia.
Me tehtii itse ekaa kertaa ruisrieskaa sekä vihreää parsakeittoa. Onnistuivat erinomaisesti ja herkkua oli!