Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantain herkkunne?

Vierailija
24.04.2021 |

Minä sain juuri suklaakakun valmiiksi, syntinen lienee oikea sana kuvailemaan sitä, mutta ah niin herkullista. Ja kruunuksi siihen kermavaahtoa tai vaniljajäätelöä 😋.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtii itse ekaa kertaa ruisrieskaa sekä vihreää parsakeittoa. Onnistuivat erinomaisesti ja herkkua oli!

Vierailija
42/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerinaa.. tiedetään, ettei se ole enää niinkuin ennen mutta teki mieli pitkästä aikaa. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsiä karkkia dippiä limpparia

Vierailija
44/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja ja hapankaalia. Viskiä kylkeen. 

Vierailija
45/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkkuja tänään :( Tai no söin piimäsämpylän joka laskettakoon herkuksi, normaalisti ruisleipää jos jotain leipää. Ensi viikolla kun vapaata aion kyllä herkutella, lempparisetti sisältää irtokarkkeja, pakastepitsan (la mia grande 4cheese ai että) ja punaviiniä :D

Vierailija
46/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein fetasalaatin. En arkena syö juustoja. Ja jälkkäriksi on maustamaton jugurtti mansikoilla. Arkena en syö jälkkäriä. Kiva välillä herkutella.

Mitä sitten syöt arkena? Pettuleipää?

Voi kuule, on lukematon määrä muitakin ruokia olemassa. Minä en myöskään syö arkena jälkiruokia, enkä juuri juustoa. En myöskään pettuleipää. Mutta paljon muuta.

eri

Vierailija
47/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hampparin valkosipulisella tapenadella. Kannattaa kokeilla vaikkei tykkäisi oliiveista, on superhyvää!

Vierailija
48/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikasosekeitto

Vierailija
49/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin herkut jo eilen eli 200g fazerin punaista, nam!

Vierailija
50/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni juustotikku <3

Vierailija
51/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni juustotikku <3

Tämä!

Vierailija
52/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 Taffelin megapussia sipsejä, dippi litra kermaviiliä ja dippimaustepusseja, 4 x 1,5l pack kokista 5 x Fazerin sininen 200g levy.

Vierailija
53/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olutta ja pätkispussi...

Vierailija
54/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä. Olen paastolla toista päivää ja olen 30 kg ylipainoinen. Muu perhe syö leipoamiani juustosämpylöitä, mokkapaloja ja vielä kaupasta herkkuja, kuten suklaata sekä jäätelöä.

55/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtii itse ekaa kertaa ruisrieskaa sekä vihreää parsakeittoa. Onnistuivat erinomaisesti ja herkkua oli!

Olisin onnesta mykkänä jos laitat tähän respetin ruisrieskasta. Kiitos etukäteen. 

56/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä. Olen paastolla toista päivää ja olen 30 kg ylipainoinen. Muu perhe syö leipoamiani juustosämpylöitä, mokkapaloja ja vielä kaupasta herkkuja, kuten suklaata sekä jäätelöä.

Älä loukkaannu mutta ihmettelen kun kamppailet ylipainon kanssa ja syötät perheelle vain  makeisia . 

Vierailija
57/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tähänkin ketjuun tulla painon kommentoijia:(

No, olen herkutellut tänään seuraavilla tuotteilla:

- suklaapatukka

- jäätelötuutti

- limua

- sipsejä

- karkkipussi

T: Nainen 44, ylipainoinen, se kun teitä tuntuu niin kovasti kiinnostavan..

58/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joudun kärräämään pullovettä kotiin kun sanovat täällä Ruotsissa, että 10 000 paikassa on cancerogeenistä vettä kraanoissa ja lopuksi; Emme kuitenkaan sano mitkä kunnat. Ja nyt tuo korona vielä. 

Vierailija
59/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa lukea tällaisia ketjuja, joissa henkisesti kakarat ylpeilevät kuinka mahtavaa herkkua on jäävesi ja sämpylät 😑😑

Vierailija
60/74 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä loukkaannu mutta ihmettelen kun kamppailet ylipainon kanssa ja syötät perheelle vain  makeisia . 

Kyllä niillä pitää olla lauantaina herkkuja. Olen laittanut oikeaa ruokaakin, uunilohta ja perunamuusia. Ei minun kamppailuni painon kanssa tarvitse vaikuttaa perheen ruokavalioon. Ovat normaalipainoisia.