Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autotalliin ei enää mahdu autoa ja mies vaan ostaa lisää ”halpaa” roinaa!!

Vierailija
24.04.2021 |

Mies on teknisesti taitava ja osaa korjata koneita ja kunnostaa tavaraa. Tämähän on hyvä asia toki.
Lisäksi mies on aina ollut hyvin hintatietoinen, joka näyttää nyt vanhemmuten kääntyvän suorastaan piheyden puolelle.
Roikkuu tori.fi:ssä, huutokauppissa, ebayssä ja ostaa ostaa ja ostaa.
Samanlaisia tavaroita on useita, ja kysymys kuuluukin että miten monta kattolamppua yhteen tavallisern omakotitaloon niitä tarvitaan, he—-etti? Kun joka huoneen katossa jo lamppu loimottaa, eikä niitä nyt olla joka kuukausi vaihtamassa. Vaikka miten olis ”aitoa messinkiä” nyt varastossa.
Mitään ei voi myydä eteenpäin, vaikka miten saisi selvää voittoa niistä, kun on niin edullisesti ostanut. Voi vielä joskus tarvita. Niin kysynpä vaan, että milloin ja mihin tarvitaan?? Klapikone on jo , meidän kulutuksella ei ole toiseen tarvetta.
Erityisesti en tiedä itkeökö vai nauraa hänen optimismillern: kaiken rämäkin voi tuosta vaan ” joku viikonloppu” korjata kuntoon ja ” pientä laittoa” ei ole mikään ongelma.
Olen sanonut , että tänä kesänä se autotalli tyhjenee ja sinne pitää ensi talvena mahtua auto.
Kärrään itse ne romppeet Ekotorille.
Alkaa mennä hermo mulla.
Onko muilla samanlaisia Tarjoushaukkoja kotona?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa isältäni, paitsi että kaikki aloitetut projektit jäävät kesken, kun kiinnostavampi tulee vastaan ja mitään ei tehdä loppuun asti. Eli isäni ei ehkä ole niin teknisesti taitava ja tavara ei ainakaan enää ole arvokasta (arvo tuppaa laskemaan homehtuessa antiikillakin). Valitettavasti en osaa paljoa auttaa, kotitalo hukkuu noihin romuihin, ostovimma lisääntyi kun äiti lähti ja mistään isä ei luovu eikä ota apua vastaan. Minulla on sinne porttikielto, kun olen yrittänyt saada häntä järkiinsä. Suosittelisin vakavaa keskustelua ennen kuin teillä menee hardauksen puolelle. Itse hävittämiseen soittaisin jonkin ammattilaisen avuksi.

Vierailija
2/3 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen tila,  autotalli. Jos mies itse mahtuu sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri meilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi