Mikä sisustustyyli tämä on? Vai onko tällä nimeä tai linjaa?
https://www.etuovi.com/kohde/20125174?utm_source=iltalehti.fi&utm_mediu…
Aika todella runsas, mutta kuitenkin puuttuu kerrokset. Toisin sanoen näyttää siltä, että kaikki on ihan pieniä koriste-esineitä myöten tuotu kerralla yhdestä ja samasta kaupasta paikalle.
Onko tämä talo ollut Suomen kaunein koti-kisassa mukana?
Kommentit (104)
talo itsessään on hieno. tavarat pois ja omat tilalle
Ai urheiluväkeä... ilmankos siellä ei ole yhtään kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Talo ehkä menettelisi, sisustus on kamala. :/ Ruokailuryhmän tuolit on selkeästi roudattu lähileipomon kahvilanurkkauksesta, epämukavat istua ja huojuvat, tuntuvat romahtavan lapsenkin alla. Liikaa krääsää joka puolella. En ostaisi ikinä, vaikka rahaa tulisikin. Mieluummin 3 h + k ja jos Treella pitäisi asua, niin ihan mielellään lähellä keskustaa!
Ei kai tässä sisustusta myydäkään...
Vierailija kirjoitti:
Aina ne kirjat tekevät ihmisistä parempia.
Ei se sisustus kai myynnissä ole .... talo vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista jälkeä syntyy, kun rahaa on (omaa tai velkaa) rutosti, mutta hyvästä mausta ei ole tietoakaan. On kuin jonkun sisustusliikkeen kaikki romut olis raijattu kerralla taloon. Ja sitten vielä se hehtaarin kokoinen kivetty piha. Siinä olisi mukuloilla polvet ruvella, kun opettelisivat siinä pyöräilyä.
No jaa, en nyt tiedä, onko se asfaltti-ihottuma tai soratien pikkukivet haavassa yhtään sen parempi vaihtoehto. Vai missä teidän mukulat harjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Hienompi tuo on kuin suomalaiset kalustelevyikeakodit, mutta joo... Tulee mieleen venäläinen noveau riche -tyyli. Varmaan arvokastakin tavaraa mukana, mutta kerrokset puuttuu.
Kun taas minusta tuo ei juurikaan eroa tusinakodeista, paitsi että tilaa ja krumeluuria on enemmän.
Tuo ei ole venäläistä sisustusta. Venäläiset rikkaat suosivat värejä, kultaa, raskaita huonekaluja ja puunväriä.
Laittakaa linkkejä sisustuksiin jotka ovat teistä hienoja. Täällä haukutaan kyllä kaikki tyylit oli se millainen vain, niin aina se on mauton ja ties mitä. Mikä sitten ei ole?
Itseäni ei sisustaminen niinkään kiinnosta, mutta jos jostain en todellakaan pidä niin sellainen retro kirpputorin näköinen ja hajuinen ahdas joka paikka täynnä värikästä hilpehööriä sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saunassa on jotain ihme ryijyjä ja mattoja!? Eikö ne homehdu jos saunoo oikein armottomasti löylyä riuskin ottein heittäen.
No eihän pyyhekään homehdu saunassa, jos menet pyyhe päässäsi tai ylläsi saunaan. Eiköhän nuokin saa rauhassa kuivua saunomisten välillä. Kuka tykkää istua tai nojata saunassa kovaa puuta vasten? En edes omista saunaa, mutta haluaisin laudeliinat ym. mikäli omistaisin.
Ei kai kukaan täysjärkinen sauno pyyhe päällä? Nuo ryijyt ovat polttavan kuumat kun sauna lämpeää 110 asteeseen! Eihän niitä edes voi kastella kylmällä kuten puuta.
Minä suojaan hiukseni kuumuudelta pyyhkeellä ellen niitä ole pesemässä. Ja vartaloni pyyhkeellä, jos saunassa on muitakin kuin perheeni. Olen suomalainen.
Oletko varma, että nuo kuumenevat? Olen istunut laudeliinan päällä mikä ei ainakaan ollut kuuma.
No et ilmeisesti käy saunomassa vaan lähinnä oleilemassa lämpimässä huoneessa. Minä saunon alasti myös sekasaunassa ja ulkolaisten kanssa. Olen akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Olin näkevinäni Timo Jutilan muistelmateoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen bordelli.
Ai niinkuin bordelli naisille?
Miksikäs ei. Puuttuu vain kuohuviini ja pari komeaa gigoloa, eikä mitään tatuoituja lähiöjätkiä geelitukilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saunassa on jotain ihme ryijyjä ja mattoja!? Eikö ne homehdu jos saunoo oikein armottomasti löylyä riuskin ottein heittäen.
No eihän pyyhekään homehdu saunassa, jos menet pyyhe päässäsi tai ylläsi saunaan. Eiköhän nuokin saa rauhassa kuivua saunomisten välillä. Kuka tykkää istua tai nojata saunassa kovaa puuta vasten? En edes omista saunaa, mutta haluaisin laudeliinat ym. mikäli omistaisin.
Ei kai kukaan täysjärkinen sauno pyyhe päällä? Nuo ryijyt ovat polttavan kuumat kun sauna lämpeää 110 asteeseen! Eihän niitä edes voi kastella kylmällä kuten puuta.
Tiedätkö mikä on ryijy?
Seinävaate, joka saunaan vietynä muuttuu laudeliinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä boho-hobo tyyliä.
Kyllä, aidolla Marrakech twistillä.
Mä sanoisin, että venäläinen, joka halusi länsimaisempaa sisustusta, mutta oma tausta vaikuttaa edelleen.
Ranskalainen tyyli on hienostuneempaa, vanhaa, ei mitään ikea-jäljitelmiä. Kun ostetaan vaatekaappi, se on täyttä puuta.
Kristallikruunutkin vaikuttivat muovisilta.
Muutama vuosi sitten olivatkin. Ja yhtäkään ei ilmeisesti silloin saatu myytyä, että eiköhän ne muutkin edelleen hiljaisessa myynnissä ole.
Eikä ne kuvat varmaan siellä vahingossa ole, vaan houkuttelemassa ihmisiä, kun näkee kenen talo se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suojaan hiukseni kuumuudelta pyyhkeellä ellen niitä ole pesemässä. Ja vartaloni pyyhkeellä, jos saunassa on muitakin kuin perheeni. Olen suomalainen.
Oletko varma, että nuo kuumenevat? Olen istunut laudeliinan päällä mikä ei ainakaan ollut kuuma.
Märkä pyyhe saunassa on polttavan kuuma! Minä ainakin otan suihkun ennen saunaanmenoa ja hikoilen löylyhuoneessa.
Kaunis kuin kermakakku, joka jäänyt jääkaappiin muutamaksi päiväksi liian pitkään.
Hieno huvila! Jos kaikki kolme kiinteistöä olisi kerralla myynissä, niin kokonaisuus saattaisi sopia yhdeksi Vladimir-sedän datsha-alueeksi. Nyt yksittäistä rakennusta on varmaan vaikeaa myydä pienemmille nomenklatuuran jäsenillekään!