Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon syöt kalaa?

Vierailija
24.04.2021 |

Nyt kun sushi on tullut niin suosituksi niin varmasti syöntimäärät kasvaneet? Itse söin juuri eilen sushia ja tänään pari jämäpalaa ja tekisi mieli vielä esim. Arnoldsin lohibagelia ja huomiseksi ehkä ostan vielä uuniperunatäytteet lohesta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran vuodessa. Ei ole varaa.

Käy ongella. Investointina euron pari esim. Tori.fi:stä, jotkut antaa ilmaiseksi. Madot saa kaivettua niittujen ja peltojen reunoilta. Ei tarvitse kalastustarvikekaupasta ostaa. 

Vierailija
22/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Kesällä enemmin kun tulee kalassa käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalan syöntiä olen vähentänyt.  Jos satun lukemaan jonkun ikävän uutisen esim. kalasta joka oli täynnä muovijätettä.  Muista mereneläimistä mm. ravuista löytynyt #uumeita, järkyttää mua liikaa.  Kokemukset esim. kalatiskiltä ostettu kuha, haisi jo niin vanhentuneelle, etten suostunut syömään.  Maalis-huhtikuussa olen syönyt kaksi kertaa lämminsavulohta.  Purkkitettua tonnikalaa käytän joskus.  Jotkut maustesillit, sinappisillit ovat kieltämättä herkullisia vaikkapa ruisleivällä tai uusien perunoiden kanssa.  Mielestäni kaloja myös rääkätään, vai mitä mieltä olette kun ne tukehtuvat kuoliaaksi tai joku viihdekalastaja otattaa valokuvan jossa roikottaa isoa kalaa.  Mietin aina sen kalan kipuja, onkohan vielä roikottaessakin elossa.

Vierailija
24/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Seaspiracy-dokumentti ja miettikää kuinka paljon kala vielä sen jälkeen maistuu.

Katsoin. Ihan järkyttävää - se kaikki mustavalkoisuus, täysin toisiinsa liittyvien asioiden yhdistely, kauhistelu, toisten syyttely ja syyllistäminen, dokumentin verukkeella omien intressien ajaminen... Tyypillistä Kip Andersenia. Sama kaava jatkui mikä Cowspiracyssa ja What the Healthissa. 

Aiheet on sinänsä tärkeitä, enkä missään nimessä halua vähätellä ongelmia, mutta meni niin amerikkalaisen yli nuo nyyhkytarinat, että kaikki pohja putosi kyllä vakuuttuvuudelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä