Tuleeko miehille automaattisesti leveät, lihaksikkaat hartiat
Vai pitääkö niiden eteen tehdä paljonkin työtä salilla?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tulee, joillekin ei edes salilla.
Onko narukädet sitten miehiä? Etenkin jos on skrode muija, näyttävät naurettavilta.
Riippunee paljon testosteronitasoista kasvuvaiheessa. Kai niitä salilla vähän voi saada levenemään mutta luusto on se rajoittava tekijä
Hartioiden leveys on kyllä asia, mihin geenit vaikuttavat paljon. Osalla on luonnostaan hartiat kuin ladon ovet, eikä se treeniä edes välttämättä vaadi. Eipä niihin voi treenaamalla edes liikoja vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikille tulee oikeilla aineilla.
Miehille kehittyy helpommin näkyviä lihaksia kuin naisille (joilla taas on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti), mistä olen kyllä lähes joka päivä kuntoilevana naisena kateellinen. En voi ymmärtää miehiä jotka eivät harrasta liikuntaa lainkaan ja valittavat vartaloistaan kun tuntuu että 2-3 kertaa viikossa treenaavat mieskaverini ovat muuttuneet tosi nopeasti ja suht helposti timmin näköisiksi.
joo. tulee automaattisesti. vai oliko se iso maha. no, jompikumpi kuitenkin.
Minulle tulee jo siitä kun kävelen salin ohi! Taitaa perimä edesauttaa asiaa aika paljon. Minun täytyy jopa varoa tekemästä liikaa yläkroppaa koska lihas tarttuu niin helposti, enkä halua näyttää miltään Bull Mentulalta.
Pitää harrastaa uintia lapsesta asti, jotta hartioiden luusto levenee.
No jos sinulla on silmät päässä, niin vilkaise joskus näyttävätkö kaikki miehet samalta, ja kas, vastaus kysymykseesi selviää.
Tottakait. Hartiat on kuin ladon ovet. Ei tosin yhtä leveät mutta yhtä lahot
Vierailija kirjoitti:
Miehille kehittyy helpommin näkyviä lihaksia kuin naisille (joilla taas on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti), mistä olen kyllä lähes joka päivä kuntoilevana naisena kateellinen. En voi ymmärtää miehiä jotka eivät harrasta liikuntaa lainkaan ja valittavat vartaloistaan kun tuntuu että 2-3 kertaa viikossa treenaavat mieskaverini ovat muuttuneet tosi nopeasti ja suht helposti timmin näköisiksi.
Samalla myös kivekset kutistuneet. Pistetään anaboolia kannikkaan
Tottakai, kaikille. Oletko muka nähnyt jossain hinteliä ja kapeaharteisia miehiä? Nykyään taitaa riittää pelkkä ilmoitus, että on mies, niin levitä.
Lihakset ei tule automaattisesti taivaan lahjana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pariskunta, jossa mies edustaa suvulleen tyypillistä vinkuheinää ja nainen, joka edustaa suvulleen tyypillistä maatalon elämäntää - lyhyet jalat ja leveä selkä. Ei tarvii miettiä, että onko jompi kumpi postimiehen lapsia. Ei ole.