Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida olla enää työkykyinen, en vaan jaksa

Vierailija
24.04.2021 |

Ikää on alle 50. Olemme siirtymässä takaisin työpaikalle etävuoden jälkeen ja olen joka työpäivän jälkeen ihan poikki. En jaksa muiden ihmisten seuraa, kaipaan rauhaa ja hiljaisuutta. Olen alkanut tiuskia töissä, koska ärsyynnyn muiden höpöttelystä ja häiriöstä. En koe työssä mitään mielekkyyttä. Jos olisi rahaa, irtisanoutuisin heti. Kaipaan muuta tarkoitusta elämälle kuin toimistossa 8 h joka arkipäivä ja jatkuvaa puurtamista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis ollut about koko aikuiselämän. En vaan jaksa järjetöntä raatamista suurinta osaa elämästä, jatkuvaa lyttäämistä ja riistoa mitä töissä on, sitä loputonta sontaa. Siinä ei ole mitään järkeä, oikeasti ihmetyttää miten kukaan sitä jaksaa. Itse en jaksa. Olen aivan kuollut joka päivä töiden jälkeen enkä jaksa tehdä yhtään mitään: en laittaa ruokaa, en siivota, en pestä pyykkiä tai tiskata, en viedä roskia, en mitään. Hyvä että edes alkeellisesti jaksaa hygienista huolehtia töitä varten. Elämässä ei ole yhtään mitään merkitystä töiden vuoksi, ne vie kaiken, aivan kaiken. Pelkkää kidutusta. Ja joka työpaikka ihan samanlainen koska koko yhteiskunta on mätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi