Millainen oli viimeisin riitanne, mitä asiaa se koski, miten saitte
Kommentit (15)
Poikamme herää joka aamu 05.30. Tänään aamulla olin harvinaisen väsynyt ja pyysin miestä heräämään. Nousi kiukkuisena ja tuiskaisi mulle jotain.
Menin olkkariin, missä isä ja lapsi olivat leikkimässä ja kysyin, että mistä puristaa. Mies sanoi, että oli ollut rankka tapaus eilen päivystyksessä, eikä ollut saanut kunnolla nukuttua, siksi oli hermostunut heräämisestä. Sanoin, että voi mennä nukkumaan, minä jään pojan kanssa. Mies pyysi anteeksi ja toivotti hyviä aamu-unia minulle.
Heräsin vasta äsken ja nyt poika ja mies nukkuvat jo aamutorkkuja :)
ketuttaa, mutta olen jo niin tottunut tähän. meillä tapellaan joka aamu samasta asiasta, kumpi nousee tytön kanssa. mies on ollut koko kesän lomalla, itse teen ilta/yövuoroa, pääsen töistä 1 tai 2 yöllä ja joka aamu minä olen se joka herää, minä olen se joka tekee kotityöt, mies tekee toisinaan ruokaa ja hoitaa tyttöä muutaman tunnin päivässä, muuten minä teen kaiken. jälleen tänä aamuna päätin että tää paska loppuu ja jätän miehen, mutta kun se ei ole niin helppoa...
Ottaisitte vaikka vuokrakämpän pariksi kuukaudeksi ja katsoisitte miten tilanne kehittyy. Miehesi käytös on kyllä niin sikamaista, ettei tuollaista voi hyväksyä.
Toivottavasti tilanne ratkeaa, helppoa se ei toki ole, mutta varmasti sen arvoista. Ei ole lapsellekaan hyväksi katsoa/kuunnella riiteleviä vanhempia. Ja vaikka ette riitelisikään lapsen edessä, hän vaistoaa kyllä kireyden välillänne.
Tsemppiä!
meillä on ollut nyt yli puol vuotta " tyynikausi" eli ei oikein mistään o riitaa saatu aikaseks. Mies kyl varmaan hiukan nyt varoo sanojaan enemmän ku mulla hormonit muutenki sekottaa päätä. Pientä kinaa joskus on, mut aiheet ei nyt muistu mieleen
Ja kello oli puoli yksitoista. Ärsyttää, kun aina viikonloput menevät näin. Minä herään lasten kanssa, laitan meille aamupalan, ja mies nukkuu lähes puoleenpäivään. On niin väsynyt töistä...
Lisäksi valitin altaaseen jätetyistä astioista, että voisi laittaa ne suoraan tiskikoneeseen.
No, mies kehoitti häipymään jonnekin yöksi, että saa olla rauhassa valitukseltani. On kuulemma kivempaa, kun en ole paikalla.. että näin meillä.
Asia selvisi siten että mies pakkasi kamansa ja lähti..
Että sellaista täällä, vähän ahdistaa.
Autossa yritin tehdä miehelle suullista testiä jota piti pian tehdä asiakkaalle, mies tiuskaisi vastaukseksi jotain että ei pysty kun pitää ajaa ja siitä tuli riitaa. Selvisi kun mies pyysi anteeksi ja sanoi että ei saisi tiuskia kun tietää että mua jännittää jne.
ensin siitä, kun muistutin miestä lapsen hampaiden pesusta ja hän hermostui mun nalkutukseen. Sitten mies ei löytänyt pyörän avainta ja soitti mulle, kun olin pyörällä matkalla töihin. Vedin pultit, koska miten h:issä minä voin sitä auttaa etsimisessä, kun olen jo tien päällä menossa tukka putkella?!
Näitä riitoja meillä tulee vähän väliä, yleensä ei sen kummemmin sovita, koska molemmat tietää, että kaikki johtuu kiireestä ja väsymyksestä. Illalla varmaan halataan kun nähdään sen merkiksi että homma OK.
Viimeisin iso riita koski varmaan töiden jakoa ja sitä että kotona on aina sotkuista ja miksi minun pitää aina tehdä kaikki ja mies saa harrastaa tosi paljon.
Riita rauhoittui siihen, että kävimme läpi asioita, joita mies tekee ja huomasin, että on niitä kuitenkin jonkun verran. Ja mies huomasi, että hän voi ehkä vähän enemmän pyykätä ja kokata.
Minä liityin klubille, missä hyvä lapsiparkki, joten pääsen itsekin liikkumaan.
Viimeisestä riidasta on reilu kuukausi, mutta kesäaikaan ei ole niin väsynyt. Loppukeväästä oli kireää, mutta tiesimme, että väsymystä se on.
Asia selvitettiin eilen. Kerroin, miltä musta tuntuu ja miksi haluan asiasta puhua.
perusteella " vituttaa olla siellä" ja mun mielestä pitäis ensin olla uusi työpaikka tiedossa (ei välttämättä löydy heti).
Riita uusiutuu ajoittain, eikä mies ole lopareita ottanut, mutta ei ole tainnut vitutuskaan loppua, joten selvittämättä toistaiseksi.
tai ei me riidellä niinkuin riita yleensä käsitetään... koski sitä etten huomioi miehen mielestä häntä tarpeeksi. Sitä edellinen riita, mistä suutuin mutten sitä osoittanut, koski ystäväni puhelinsoittoja. Miehen mielestä hän soitti liian usein.
mies epävarma ja mustasukkainen välillä. selvittiin hyvin.