Olen laihduttanut 78 kg -> 66 kg
Kommentit (17)
Paljon onnea! Itsellä sama urakka edessä.
Onneksi olkoon, ehdit pysytä laihana ehkä vuoden, pari kunnes olet entistä läskimpi. Kannattaa valmistautua siihen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Millä keinolla laihdutit ja kuinka kauan meni aikaa?
Ruokapäiväkirjalla ja liikunnan lisäämisellä, kaloreita ja kulutusta laskemalla siis. Aikaa mennyt noin puoli vuotta, eli aika rauhallinen tahti. Vielä olisi kiva muutama kilo pinnistää, mutta olen kyllä tyytyväinen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, ehdit pysytä laihana ehkä vuoden, pari kunnes olet entistä läskimpi. Kannattaa valmistautua siihen jo nyt.
Yritän valmistautua :D
Milloin on bileet? Pääseekö mukaan?
Hv!!
Pitääkö hieroa toisten naamaan tätä sun täydellisyyttä?!
Olen 5 vuotta yrittänyt laihduttaa ja aina vaan jojoilua +-3kg.
Vierailija kirjoitti:
Hv!!
Paino sanalla "yrittää".
Do. Or do not. There is no try.
Yst. terv. Yoda
Vierailija kirjoitti:
Hv!!
Anteeksi, mutta olen vaan niin iloinen, kun itselläkin jojoilua takana. Nyt oivalsin tämän hitaan tahdin ja näyttäisi toimivan, toivottavasti olen oikeassa. Luultavasti täytyy vaan seurata kaloreita loppuikänsä.
Tsemppiä sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Hv!!
Anteeksi, mutta olen vaan niin iloinen, kun itselläkin jojoilua takana. Nyt oivalsin tämän hitaan tahdin ja näyttäisi toimivan, toivottavasti olen oikeassa. Luultavasti täytyy vaan seurata kaloreita loppuikänsä.
Tsemppiä sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Hv!!
Miten toisen onnistuminen on sinulta poissa? Päin vastoin, sehän vain todistaa että laihdutuksessa voi onnistua, ja kannustaa sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv!!
Olen 5 vuotta yrittänyt laihduttaa ja aina vaan jojoilua +-3kg.Anteeksi, mutta olen vaan niin iloinen, kun itselläkin jojoilua takana. Nyt oivalsin tämän hitaan tahdin ja näyttäisi toimivan, toivottavasti olen oikeassa. Luultavasti täytyy vaan seurata kaloreita loppuikänsä.
Tsemppiä sinullekin!
Kaloreita ei kannata laskea vaan yksinkertaisesti syödä terveellisesti ja puhtaasti. Eli kasviksia, hedelmiä, kuitupitoista leipää/riisiä/pastaa yms, proteiinia kalaa/kanaa/papuja yms ja sitä rataa. Sekä muistaa myös, että stressi ja uni näyttelee myös tosi isoa roolia laihduttamisessa.
Hieno homma!! Mä olen laihduttanut aikanaan 96kg -> 66kg
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma!! Mä olen laihduttanut aikanaan 96kg -> 66kg
Hieno suoritus, oletko saanut pysymään?
Onnea! Millä keinolla laihdutit ja kuinka kauan meni aikaa?