Pidän Venäjästä kauniiden naisien takia
Olen täysin varma, että henkilöt, jotka eivät pidä Venäjästä ovat joko homoja tai impotentteja. Tai sitten kateellisia naisia.
Kommentit (26)
Se on lähellä, voit muuttaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meiltä Suomestakin löytyy kauniita, eikä voi sanoa, että siellä ne kauniit naiset ovat, ei ollenkaan. Olen itse kaunis ja tummaverikkö ja minua luullaan juurikin venakoksi joskus mutta vastaan, että aivan kantasuomalainen olen. Vanhempani ovat myös suomalaisia ja olen vaan tummasilmäinen ja tummat pitkät hiukset, pitkät raajat ja hoikka. Mutta rintava.
Onko henkisen puolen naisellisuus samalla tasolla kuin venäläisillä naisilla? Sitä epäilen.
puhut ilmeisesti suurkaupunkien venakoista. Mutta Venäjästä suurin osa on korpea josta löytyy tuulipukumaatuskoja jotka asuvat mutakuopassa ja pesevät hampaansa sammalella.
Vierailija kirjoitti:
Se on lähellä, voit muuttaa sinne.
Käyn usein Venäjällä, mutta haluan taistella kotimaassa dilpomaattisin keinoin lahtareita ja feminismiä vastaan.
So? Mäkin pidän Norjasta ja Tanskasta komeiden miesten takia. Ja kauniiden naisten. Olen biseksuaali.
Stereotyyppiset venäläiset eivät mielestäni ole kovin hyvännäköisiä.
Naiset ovat kauniita Venäjällä, mutta miehet rumia. Ehkä meitä naisia siksi vähän ärsyttää tuo venäläisnaisten ylistäminen: olisihan se hienoa, että mekin saisimme elää sellaisen suuren valtion kyljessä, joka olisi täynnä komeita vastakkaisen sukupuolen edustajia. Mutta kun ei niin ei 😒
Tyypillisellä venäläisellä, niin naisilla kuin miehilläkin, on pottunokka, turvonneen näköiset huulet ja vinot tihrusilmät.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kauniita Venäjällä, mutta miehet rumia. Ehkä meitä naisia siksi vähän ärsyttää tuo venäläisnaisten ylistäminen: olisihan se hienoa, että mekin saisimme elää sellaisen suuren valtion kyljessä, joka olisi täynnä komeita vastakkaisen sukupuolen edustajia. Mutta kun ei niin ei 😒
Onhan teillä Ruotsi?
Venäläinen nainen on ruma.
Ukrainalainen paljon sirompi, nätimpi.
Näin maalaismiehelle turhan pyntättyjä. Kävin kyllä useinkin Venäjällä enne koronaa ja heti kun pääsee niin sinneppä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan venäjänkieliset ja venäläiset ovat samaa porukkaa. Ukrainan länsiosissa on ukrainalaisia, mutta he eivät ole yhtä kauniita kuin venäläisväestö.
Saan kyllä läskinä venakkonakin enemmän huomiota kuin jotkut hoikat suomettaret, mikä heitä selkeästi närkästyttää.
Vierailija kirjoitti:
puhut ilmeisesti suurkaupunkien venakoista. Mutta Venäjästä suurin osa on korpea josta löytyy tuulipukumaatuskoja jotka asuvat mutakuopassa ja pesevät hampaansa sammalella.
Maaseudulta tulee kaikista maista parhaat naisellisimmat naiset, koska siellä ei ole kiusausta kasvattaa tyttöä suorittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että niillä on jotenki eri geenit? 80-vuotta neuvostoliitossa ja jokainen puhui venäjää? Tiedätkö missä neuvostoliiton Chernobyl ydinonnettomuus tapahtui? Neuvostoliitossa alueella, joka tunnetaan nykyään Ukraina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalainen paljon sirompi, nätimpi.Luuletko, että niillä on jotenki eri geenit? 80-vuotta neuvostoliitossa ja jokainen puhui venäjää? Tiedätkö missä neuvostoliiton Chernobyl ydinonnettomuus tapahtui? Neuvostoliitossa alueella, joka tunnetaan nykyään Ukraina.
geeniperimään ei 80 vuotta vaikuta yhtään. Kymmenien tuhansien vuosien paino vaikuttaa siihen että venäläinen on ruma, ja myös helposti huijattavissa mihin tahansa juttuun, kommunisti tai fasismi tai mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä Ruotsi?
No joo, mutta niitä ruotsalaismiehiä ei niin kovasti käsittääkseni houkuta muuttaa Suomeen.
Kyllä meiltä Suomestakin löytyy kauniita, eikä voi sanoa, että siellä ne kauniit naiset ovat, ei ollenkaan. Olen itse kaunis ja tummaverikkö ja minua luullaan juurikin venakoksi joskus mutta vastaan, että aivan kantasuomalainen olen. Vanhempani ovat myös suomalaisia ja olen vaan tummasilmäinen ja tummat pitkät hiukset, pitkät raajat ja hoikka. Mutta rintava.