Tunnetko nilkkakorun salaisen merkityksen? Avioliitossa olevalla naisella lupa harrastaa suhteen ulkopuolista seksiä
Kiinnostaa, miten laajasti tämä ilmiö Suomessa tunnetaan.
Tiesitkö, että nilkkaketjun käyttäminen on salainen vihje siitä, että naisella on lupa harrastaa seksiä muiden miesten kuin puolisonsa kanssa?
Kommentit (78)
entä jos miehellä on korttipakan pata symboli tatuoituna pakaraan
Olen huomenna päiväreissulla ja vasta illalla kotona. Vaimon vasempaan nilkkaan ilmestyi nilkkakoru ? Vieraita tulossa ?
Vierailija kirjoitti:
Lävistykset orjan merkki! Myös korvissa ;)
Pohjoismaissa kaljuksi ajeltu pää oli aikoinaan orjan merkki - oli vaikeampaa karata, nääs!
Siksi kaljua hävetään vieläkin, vaikka ns. luonnonkalju kieliikin kantajansa tavallista korkeammasta testosteronitasosta.
Ja Viikingit-hömppäsarjan lavastus meni melkoisen pahasti pieleen, sanoisin!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomenna päiväreissulla ja vasta illalla kotona. Vaimon vasempaan nilkkaan ilmestyi nilkkakoru ? Vieraita tulossa ?
Ei. Vasemmassa tarkoittaa hedelmällisyyttä ja uskollisuutta. Oikeassa tarkoittaa eroottisuutta ja dominanssia, usein mies aisankannattaja
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehen vastaava symboli?
kyllirengas.. näkyy tosin vain pisuaarilla muille miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaissa kaljuksi ajeltu pää oli aikoinaan orjan merkki - oli vaikeampaa karata, nääs!
Siksi kaljua hävetään vieläkin, vaikka ns. luonnonkalju kieliikin kantajansa tavallista korkeammasta testosteronitasosta.
jaa, mä luulin et se kielii vain hiuskadosta ja geeneistä..
Siis eikö kaikilla intialaisilla ole nilkkakorut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin keski-i(ä)käiset miehet alistettiin orjiksi.
80 ja 90 luvulla korvakoru pelkästään oikeassa korvassa tarkoitti homoa.
Ai että jos noin nii ompas villi ajatus pitäiskö lähtee kuumaan ja kosteaa yöhön testaa 🤔🤔
Mulla nuorena oli nilkkaketjuja, tykkäsin. Rihkamakoruja käytin koska ne usein katkesivat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehen vastaava symboli?
Vaalea rantu vihkisormuksen kohdalla.
Varmaan osa tietää kuten minä. Oikeassa nilkassa kimmeltää ja antaa pienen vihjeen niille ketkä sen ymmärtää