"Asioilla on tapana järjestyä" on valhetta
Myöskin "paistaa se päivä risukasaankin" on valhetta. Kaikki on valhetta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan ja onnellisuudestaan. Hän on vastuussa luoda edellytykset hyvälle elämälle. Lopettaa muiden syyttely ja uhriutuminen. Joskus jokin ihmissuhde tai asia ei vain toimi ja vie energiaa enemmän kuin antaa silloin se täytyy vain hyväksyä ja jatkaa elämää. Ketään ei pysty muuttamaan tai muiden käytökseen ei voi vaikuttaa, vain omaansa voi.
Höpön löpön. Odotapa kun sinulta ja läheisiltäsi menee terveys ja työ, tapahtuu onnettomuus, talosi palaa. Tule sitten kertomaan miten jokainen on vastuussa onnellisuudestaan.
Mä oon ollut onnekas. Huonoista lähtökohdista huolimatta oon onnistunut pyristelemään eteenpäin. Joka päivä tiedostan että kaikki voi romahtaa hetkessä, olen nähnyt sen.
Jokainen ihminen on vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan ja onnellisuudestaan. Hän on vastuussa luoda edellytykset hyvälle elämälle. Lopettaa muiden syyttely ja uhriutuminen. Joskus jokin ihmissuhde tai asia ei vain toimi ja vie energiaa enemmän kuin antaa silloin se täytyy vain hyväksyä ja jatkaa elämää. Ketään ei pysty muuttamaan tai muiden käytökseen ei voi vaikuttaa, vain omaansa voi.