En jaksa siivota
En vaan jaksa. Miehelle tulossa kavereita töiden jälkeen ja täällä on ihan likaista.
Kommentit (59)
Kuullostaa siltä että sun pitää hakea sairaslomaa. Alkuun siinä vuosi sitten kuntoutustuella ja lopuksi eläkkeelle
Miehen kaverit, miehen tehtävä siivota. Siivoa sitten kun omat kaverisi tulevat kylään.
Lausu taikasana: kokoontumisrajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin miehen kavereita kiinnostaa.
No ois nyt varmaan kiva, jos mahtuisivat istumaan ja syömään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Lausu taikasana: kokoontumisrajoitus.
On vaan kaksi kaveria, tai siis kolme, joista yksi ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitten teillä on siivottu jos ihmiset eivät mahdu istumaan pöydän ääreen? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa siltä että sun pitää hakea sairaslomaa. Alkuun siinä vuosi sitten kuntoutustuella ja lopuksi eläkkeelle
Olen ollut nyt yli vuoden sairaslomalla ja sitten työttömänä.
No, ihan otat turhaan tuollaisen omalle kontollesi. Lähde vaikka ulkoilemaan.
Kyllä sinne sekaan mahtuu.
Haittaako miestäsi? Jos ei, niin miksi sinua.
Jos haittaa, niin siivoavat vaikka porukalla.
Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit, miehen tehtävä siivota. Siivoa sitten kun omat kaverisi tulevat kylään.
Voi luoja näitä nykynaisten elämänohjeita. Kiitän joka päivä siitä, että olen homo
Valitettavan yksinkertainen ihminen olet, jos tänne pitää kirjoittaa moinen aloitus. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitten teillä on siivottu jos ihmiset eivät mahdu istumaan pöydän ääreen? :D
Viime viikolla, pöydällä on roskia ja eiliset astiat kaikilta ruokailuilta, koska koneessa puhtaat. Tuoleilla on jotain sälää, kuten kuivatavaroita jotka ei mahdu kaappiin, koska kaapit sekaisin. Sohva on täynnä jotain havunneulasia ja ruuanmuruja ja vaatteita, sohvatyynyt rönköttää puoliksi lattialla. Lattialla jotain rojua ja lisää vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä nykynaisten elämänohjeita. Kiitän joka päivä siitä, että olen homo
Minkä ohjeen sinä sitten antaisit? Jos sinusta siivoaminen on aina naisen tehtävä, mahtaa teidän kämpässä olla sotkuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla, pöydällä on roskia ja eiliset astiat kaikilta ruokailuilta, koska koneessa puhtaat. Tuoleilla on jotain sälää, kuten kuivatavaroita jotka ei mahdu kaappiin, koska kaapit sekaisin. Sohva on täynnä jotain havunneulasia ja ruuanmuruja ja vaatteita, sohvatyynyt rönköttää puoliksi lattialla. Lattialla jotain rojua ja lisää vaatteita.
Tuonhan siivoaa alle puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
No mies on töissä ja minä en, niin olisi varmaan kiva, että minäkin jotain tekisin yhteisen kodin eteen.
Havunneulasia? Onko joulukuusi sentään viety jo pois?
Laita ajastus päälle ja siivoa 15 min. Älä enempää! Siivoa pöytä, tuolit ja lattialta kamat. Sit keität kahvit itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin kiittävät siitä, että olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Homotko ei siivoa?