Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa siivota

Vierailija
23.04.2021 |

En vaan jaksa. Miehelle tulossa kavereita töiden jälkeen ja täällä on ihan likaista.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havunneulasia? Onko joulukuusi sentään viety jo pois?

Kuusi oli muovia. Pihalla on havupuita, niin tulee varmaan sieltä lahkeissa mukana, niitä on aina sisällä ihan hirveästi.

Vierailija
22/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 15 minuuttia siis siivoat vimmalla minkä ehdit ja sitten lopetat 😊👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies siivoaisi sotkut, kun kerta hänelle on vieraita tulossa?

Vierailija
24/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole jaksanut pyyhkiä pölyjä puoleen vuoteen. Inhoan pölyjen pyyhkimistä ja koko ikäni on pitänyt sitä tehdä. Päätin vaan lopettaa. Aika ikävän näköiset on tasot vaan olkoot. Muuten kyllä on siistiä ja siivoan. Pölyt olkoot .

Vierailija
25/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin miehen kavereita kiinnostaa.

No ois nyt varmaan kiva, jos mahtuisivat istumaan ja syömään jotain.

Kuinka kauan sitten teillä on siivottu jos ihmiset eivät mahdu istumaan pöydän ääreen? :D

Viime viikolla, pöydällä on roskia ja eiliset astiat kaikilta ruokailuilta, koska koneessa puhtaat. Tuoleilla on jotain sälää, kuten kuivatavaroita jotka ei mahdu kaappiin, koska kaapit sekaisin. Sohva on täynnä jotain havunneulasia ja ruuanmuruja ja vaatteita, sohvatyynyt rönköttää puoliksi lattialla. Lattialla jotain rojua ja lisää vaatteita.

Tuonhan siivoaa alle puolessa tunnissa. 

Sitten pitäisi vielä keittiön tasot pyyhkiä, imuroida ja pestä vessa. Ja käydä suihkussa ja pukea. Ja ilta istua makkarissa yksin tai kuunnella niiden tyhmiä juttuja. Ärsyttää. Eikö ne baarit voisi aueta, ettei tarvitsisi meillä luuhata?

Vierailija
26/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusi oli muovia. Pihalla on havupuita, niin tulee varmaan sieltä lahkeissa mukana, niitä on aina sisällä ihan hirveästi.

Kuinka pitkät lahkeet teillä on?

Vierailija
27/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne. Laistan siivoamista ja kaaos pahenee. Roskien vieminen on kamalaa. Pyykit ei mene kaappiin , imurin esille ottaminen on ihan mahdotonta ym. Ym. Ymmärrän sinua hyvin.

Vierailija
28/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin miehen kavereita kiinnostaa.

No ois nyt varmaan kiva, jos mahtuisivat istumaan ja syömään jotain.

Kuinka kauan sitten teillä on siivottu jos ihmiset eivät mahdu istumaan pöydän ääreen? :D

Viime viikolla, pöydällä on roskia ja eiliset astiat kaikilta ruokailuilta, koska koneessa puhtaat. Tuoleilla on jotain sälää, kuten kuivatavaroita jotka ei mahdu kaappiin, koska kaapit sekaisin. Sohva on täynnä jotain havunneulasia ja ruuanmuruja ja vaatteita, sohvatyynyt rönköttää puoliksi lattialla. Lattialla jotain rojua ja lisää vaatteita.

Kerää ne kaikki tavarat pöydiltä ja lattialta pois. Vaikka jätesäkkiin. Se ei vie kauan aikaa. Sitten säkki komeroon tai sängyn alle. Pöydät pyyhkäiset nopeasti puhtaaksi ja pikainen vessan siivous. Muuta ei tarvita. Eivät ne vieraat pölyjä katsele. Tsemppiä ja nyt toimeksi.

Vierailija
29/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän on pakko olla provo. ruokia ruokapöydäntuolit täynnä ja sohva täynnä havuja 

Vierailija
30/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisissa läävissä suominaiset oikein elää? 

Vierailija
31/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kerrallaan.

Vierailija
32/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole jaksanut pyyhkiä pölyjä puoleen vuoteen. Inhoan pölyjen pyyhkimistä ja koko ikäni on pitänyt sitä tehdä. Päätin vaan lopettaa. Aika ikävän näköiset on tasot vaan olkoot. Muuten kyllä on siistiä ja siivoan. Pölyt olkoot .

Mikrokuituliina?

Vierailija
33/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millaisissa läävissä suominaiset oikein elää? 

Eläähän siellä mieskin.

Vierailija
34/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snot vain kuten Hamuli muumeissa. "Minulla ei käy vieraita, siksi on sotkuista."

Vierailija
35/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos inhoaa pölyjenpyyhkimistä, kannattaa säilyttää mahdollisimman vähän tavaraa (varsinkin papereita/tekstiilejä) pöydillä/hyllyillä/lattialla. Vaatteet kannattaa kuivata muualla kuin olkkarissa/makuuhuoneessa. Se vähentää pölyn määrää ja muutenkin tekee pölyjen pyyhkimisestä nopeaa.

Paperit ja vaatteet tuottavat hirveästi pölyä.

Vierailija
36/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruvetkaa molemmat käyttämään hametta niin ei kulkeudu skeidaa lahkeiden mukana sisälle.

Vierailija
37/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät piittaa siisteydestä elä siivoa

Vierailija
38/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snot vain kuten Hamuli muumeissa. "Minulla ei käy vieraita, siksi on sotkuista."

*Sanot, Hemuli :D

Vierailija
39/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, en jaksa siivota. Se on jatkuvaa hommaa ja miestä ja lapsia ei kiinnosta. Ainut joka tykkää siististä on minä. Ainut joka siivoaa on minä. Masennusta ja jaksamattomuutta takana yli 10v lisäksi miehen pelikoneita ja johtoja on joka puolella. Astioita pitäisi vähentää kun joka paikka pursuaa niistä. En vain tiedä miten niitä vähentää.

Vierailija
40/59 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkät lahkeet teillä on?

Tavallisiksi olen kuullut, mutta jotenkin niitä havunneulasia on ympäri kämppää jos ei imuroi joka päivä, osa tulee varmaan tuuletuksen yhteydessä. Kesällä ja talvella ei niin paha tilanne.

Nyt yritän tehdä ainakin vartin pikasiivouksen keittiössä, että saan itse syötyä jotain tänään.