Kamala väsymys töissä, kun valvon lähes aina aamuyöllä.
Joskus hetken menee paremmin, mutta useimmiten ei. Ei auta mikään tuohon valvomiseen. Olen yli 50v ja liittyy osaltaan kai vaihdevuosiin. Stressi ei valvota, sitä ei tällä hetkellä juuri ole. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (14)
Oon 46v ja valvon kans aamuöisin ja sit nukahdan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Nukun eri omaisesti. Miten sinä syöt, juot ja liikut?
Syön terveellisesti ja säännöllisesti, en käytä ollenkaan alkoholia ja liikun paljon. Nämä ns. elintapavinkit ei auta, olen jo kokeillut kaiken.
Olisiko raudanpuutetta? Otatko lainkaan âhtèríin?
Vierailija kirjoitti:
Oon 46v ja valvon kans aamuöisin ja sit nukahdan uudelleen.
Häiritseekö valvominen sinua? Väsyttääkö päivällä? Minäkin yleensä nukahdan uudelleen vähän ennen kellon soimista.
Itse hikoilen yöllä tosi paljon kun en saa unta. t.2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön terveellisesti ja säännöllisesti, en käytä ollenkaan alkoholia ja liikun paljon. Nämä ns. elintapavinkit ei auta, olen jo kokeillut kaiken.
Määrittele mikä on sinun mielikuva terveellisesti syömisestä?
Minä valvon myöhään mutta eipä ole menojakaan. Ei valvominen haittaa. Voin elää ihan siinä rytmissä kuin haluan ja rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Itse hikoilen yöllä tosi paljon kun en saa unta. t.2
Suosittelen Unikulman SteadyBody tuotteita ja makuunhuoneen lämpötila onkin varmaan jo laskettu 16-18 asteeseen? Viileässä ja raikkaassa ilmassa nukkuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillut? Oletko malttanut ” kokeilla” riittävän pitkään? Mitkään hätäilemällä hätäisesti kokeillut ei yleensä toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUTEN niin moneen vaivaan, tähänkin auttaa, jos elämässä pysyy yllä suhteellisen tasainen rytmi. Säännöllisesti ruokaa ja mielellään terveellistä ruokaa, riittävästi liikuntaa, mutta ei liian rankkaa liikuntaa illalla ja suhteellisen säännöllinen unirytmi. Jos sairauksia esim uniapneaa ei ole asian kanssa pitää vaan oppia elämään ja muuttaa suhtautumista asiaan eli olla stressaamasta. En tiedä mikä aloituksesi motiivisi oli, mutta mitään ihme parantumista ei ole luvassa.
Voimia ja positiivisia ajatuksia.
Nukahdan nopeasti, mutta usein herään klo 4 maissa. Unta kertyy noin 5-6 h, mikä on liian vähän
Ikää 55 v.