Pakottaako jokin ääni sinut vaihtamaan kanavaa?
Kommentit (25)
Ei pakota. Tulee oma ajatus, että nyt haluan katsoa jotain muuta. Pakottaako jokin ääni sinua?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Salkkareiden tunnari.
Just olin tulossa vastaamaan samaa 🥴
Mikko Alatalo tai Hallikainen. Ei kestä.
Kyllä, se menee jotenkin näin "Saat*Na!!! Nyt äijä se TopGearin huudatus loppuu, sieltä alkaa sohvaperunat!!!"
Maikkarin aamuteeveen urheiluosuuden tunnari. En vaihda kanavaa, mutta nopeasti painan mutea.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakota. Tulee oma ajatus, että nyt haluan katsoa jotain muuta. Pakottaako jokin ääni sinua?
Suomesssahan pakko ei ole oikeastaan pakko, vaan ennemminkin suositus.
Ei. Se kuuluu skitsofreniaan. Minulla ei ole skitsofreniaa, onko sinulla Ap? Tai jokin muu mielisairaus?
Miksi kyselet täällä skitsofreniasta? Varaa aika lääkäriin jos olo tuntuu sellaiselta?
Ylen Abitreenit-mainos. Ainakin painan mutea.
Aikoinaan tuli mainos, joka alkoi ovikellon soinnilla. Tämä taas hämmensi koiran, joka luuli meidän ovikellon soivan ja rupesi haukkumaan ja ravaamaan ympäriinsä.
Me Naiset radion aamunaisen nenä-ääni. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se kuuluu skitsofreniaan. Minulla ei ole skitsofreniaa, onko sinulla Ap? Tai jokin muu mielisairaus?
Miksi kyselet täällä skitsofreniasta? Varaa aika lääkäriin jos olo tuntuu sellaiselta?
Pakko eli suositus, etkös sitä vielä tiedä?
Krista Kiuru ja Sanna Marin. Naama ja ääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole skitsofreniaa, kun se ääni oikeasti ei kuulu pään sisältä vaan radiosta/tv:stä.
Joo. Salkkareiden tunnari.