Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska kun Danske lähettää mulle tilitiedotteita sähköpostitse vai pankkitili on suljettu ja lakkautettu jo jotain vuosi sitten

Vierailija
23.04.2021 |

Aika huvittavaa, ei voi muuta sanoa.

Tilin sulkeminenkin meni niin, että ensin sulkivat tilin ja sitten pari viikkoa tilin sulkemisen jälkeen tuli kirje kotiin, että tili suljetaan n. kuukauden päästä.

Miten joku pankki voi hoitaa asiat noin päin v*ttua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se suljettiin? 

Vierailija
2/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko ettei mene palvelumaksuja enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se suljettiin? 

Itse lopetin palvelumaksujen takia.

Vierailija
4/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun vakuutusyhtiö lähettää mulle laskuja autosta, joka on myyty 22 vuotta sitten ja romutettukin yli 10 vuotta sitten.

Vierailija
5/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tilistä joka on suljettu ja lakkautetettu, voidaan edes lähettää tilitiedotteita? Terv. Ap

Vierailija
6/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki pitää lopetetun tilin "hyllyllä" siltä varalta, että sinne tulisi vielä jotain tapahtumia. Mm. verotuksessakin koko ajan ihmisiä, jotka eivät ole muistaneet vaihtaa uutta tilinumeroaan.

Vierailija
7/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tanskalaiset ostivat ko. pankin ja toivat aikoinaan javakikkarekökköpankkinsa hyvin toimivan suomalaisen verkkopankin tilalle, niin päätin etteivät minun rahani enää siellä ole tallessa ja vaihdoin pankkia.

Samaten inhottaa tuo Mobile Pay kun Suomessa olisi osaamista vaikka kuinka niin pitää silti suomalaisten pankkien mainostaa tuota tanskalaisten tekelettä.

Vierailija
8/8 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op lähetti laskun tilin ylityksestä muutama viikko sitten.

Tilillä ollut muutama euro useamman vuoden, muuten ollut käyttämättä.

Tilin ylitys oli kuuden euron luokkaa ja perintäkuluja vitonen.

OP:n nettichatissa kyselin sitten, että eikös tuosta olisi pitänyt tulla jonkinlainen lasku aikoinaan minullekin ja hetkisen mietittyään asiakaspalvelija sulki koko tilin ja poisti laskun ja perintäkulut :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän