Voi viddu ostin 250€ nappikuulokkeet eikä ne pysy korvassa
Tuli 3 eri tulpat mukana, eikä ne saamari pysy siltikään korvissa, saako mistään ostettua jotain korvan taakse laitettavaa tukea?
Kommentit (22)
Saatko laitettua 2 tulppaa sisäkkäin, että saat kokoa suuremmaksi?
Jotkut on sellaista mallia että pitää vähän kiertää/kääntää kuuloketta, kun sen laittaa korvaan. Tosta voisi olla kysymys. Tuliko kuulokkeiden mukana ohjetta? Mä luulen kyllä, että 250 e kuulokkeet pysyy, kun ne vain laittaa oikein. Mulla on itselläni sellaiset pyöräytettävät muuten ne putois saman tien
Niissä kierteet. Tiedät mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä kierteet. Tiedät mitä tehdä.
Korviin myös kierteet?
Sennheiserit vai jotkut muut kalliit? Eikös noi korvaan mahdu vai miten isot korvat sinulla oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut korvat samalla
Välillä tuntuu että pitäisi ostaa standardikorvatkin että saa noi puhelimen mukana tulleet kuulokkeentapaiset sopimaan mukavasti korviin. Nykyäänhän noissa ei kuulemma edes ole kuulokkeita paitsi lisämaksusta.
No eihän ap kertonut oliko ne liian isot vai pienet. Minäkin eilen pitkästä aikaa käytin nappikuulokkeita ja eihän ne korvassa kestä, kun on liian isot. Joten vinkkejä otetaan vastaan mistä pienikorvaiselle kuulokkeet. En tykkää sankakuulokkeista lenkillä. Ja on oikeasti pienet korvat, varmaan 10v lapsilla samaa kokoa, oon pieni muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ap kertonut oliko ne liian isot vai pienet. Minäkin eilen pitkästä aikaa käytin nappikuulokkeita ja eihän ne korvassa kestä, kun on liian isot. Joten vinkkejä otetaan vastaan mistä pienikorvaiselle kuulokkeet. En tykkää sankakuulokkeista lenkillä. Ja on oikeasti pienet korvat, varmaan 10v lapsilla samaa kokoa, oon pieni muutenkin.
Minulla on myös pienet korvat ja ahtaat korvakäytävät, joten todellakaan ikinä eivät mitkään nappikuulokkeet ole ikinä pysyneet korvissa. Täytyy käyttää kunnon kuulokkeita, jotka sitten kuumetavat korvia niin että ne alkavat kutista sietämättömästi.
tyhmä tuhlaa kun haluaa näyttää että on varaa olla tyhmä,
alumiiniteipillä muutama kierros pään ympäri, varo ettet törmää seinään hissiis, voi kilahtaa.
Mullakin kuulokkeet joissa kolmet erilaiset päät, toisessa korvassa pysyy nätisti mutta toisessa ei sitten millään, liian isoja ne päät niissä, onneksi maksoin "vain" 30€.
sul o liia suure korvareijä, paa jottai fyllii vällii
Omaan korvaan ainakin kaikki liian isoja liekö miesten dumbokorviin kaikki suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Palautat. Saat rahasi takaisin.
Ei saa jossei ole netistä ostettu ja niissä pitäisi olla joku kuuluvuus tms ongelma siinä tapauksessa että on liikkeestä suoraan ostanut.
Roudarinteipillä korviin kiinni niin pysyy.