Pelottava piirre miehessä?
Mieheni on alkanut ainakin ajoittain puhumaan yksikseen kuiskaten. Eilen viimeksi puhui toisessa huoneessa jotain, mutta en kuullut mitään. Hyvin pitkään puhui kuiskaten. Tässä vuosien aikana on tullut pari kertaa kuultua vahingossa mitä puhuu ja nämä sellaisia, että kun on hermostunut lapsiin niin kuiskaten puhelee yksinään miten hän kyllä on kohta onnellinen kun ei ole tuota valittajaa enää olemassa. Nämä puheet on sellaisia, joista on luettavissa, että tekisi mieli tehdä lapsille jotain, jotta heitä ei enää olisi.
Tilannehan on sitten se, että en voi jättää lapsia mieheni kanssa yksin. Lähteminen pois ei ole niin yksinkertaista. Itse kuulen häneltä henkistä väkivaltaa ajoittain. Koen olevani kamala ihminen kun en lähde lasten kanssa pois, mutta toisaalta hänellähän on sitten oikeus tavata lapsia ja mahdollisesti satuttaa heitä kun en voi olla suojelemassa heitä. Minä en tiedä mitä teen! On ihan ok isä muuten, mutta tiettyjä piirteitä hänessä on ja olen alkanut pelätä kuuluuko hän tähän joukkoon, joka on kaikkien mielestä kiltti perheen isä ja kaikkea hyvää, mutta sitten yksi päivä menee hermot ja perhe kuo.ee.
Tässä vaan olen siihen asti kun lapset muuttaa pois kotoa ja ovat turvassa. Sitten voin itsekin lähteä. Mikä muu muka on vaihtoehto? En voi todistaa noita väitteitäni niin, että lapset olisi turvassa. Mieheltä varmaan menisi hermot, jos jättäisin hänet.
Kommentit (12)
Porvoossa on aamu lähtenyt käyntiin.
Huono provo. Samasta aiheesta tehty paljon parempiakin.
Kirjoititko viestisi kahteen kertaan, vai tiesitkö valmiiksi sanan "kuo.ee" olevan sensuroitu sana? Missäs muissa yhteyksissä olet tätä sanaa käyttänyt?
No, kukapa ei välillä pura kiukkuaan itsekseen puhellen? Ei se välttämättä tarkoita yhtään mitään. Jos se on kuitenkin toistuvaa ja miehellä on muutenkin havaittavissa jotain napsahdukseen viittaavaa, niin sitten kyllä suosittelisin hakemaan apua.
Nyt juoksisin ja kovaa.
Ja kannattaa ehdottomasti puhua noista läheisille nyt jo ajoissa.
Tutkimuksissa on todettu yksin ääneen puhumisen olevan verrattavissa muistiinpanoihin. Joissakin koe tilanteissa nämä kuiskaajat ovat olleet menestyneimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa on todettu yksin ääneen puhumisen olevan verrattavissa muistiinpanoihin. Joissakin koe tilanteissa nämä kuiskaajat ovat olleet menestyneimpiä.
Niin, riippuu varmaan mitä juttelee. Aapeen ukko puhuu sellaista, mikä kuulostaa tuhoamiselta.
Mä menisin juttelemaan lääkärin kanssa ja kertoisin Noi havainnot. Psykiatri olisi paras, koska hän osaa kertoa mielenhöiriöistä ja että onko tuo kuinka vaarallista.
Voi liittyä johonkin psyykkiseen sairauteen.
Ja aapee, luota vaistoosi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko viestisi kahteen kertaan, vai tiesitkö valmiiksi sanan "kuo.ee" olevan sensuroitu sana? Missäs muissa yhteyksissä olet tätä sanaa käyttänyt?
Mikäs seko sinä olet?
Vastaisitko kysymykseen, Sherlock.
Muutamalle vastaan suoraan, että ei ole provo, enkä ole kirjoittanut tästä mihinkään ennen. Se miksi tiedän mitä sanoja ei voine kirjoittaa kokonaan on ihan kokemusta ja kirjoitan tietyt sanat vain osittain mahdollisen sensuurin vuoksi.
Menen niin vaistolla tässä. Ihan normitilanne eli kun on rauhallista ja seesteistä perhe-elämää menee hyvin, mutta kaikki ristiriidat käy miehelleni. Nyt en tätä viimeistä pitkää kuiskailua täysin ymmärrä. Mielestäni ei ollut mitään lasten riehumisia ja oli vaan sängyllä illalla ja minä toisessa huoneessa.
Just. Jos on suoranaista uhkailua, niin suosittelen kyllä hakeutumaan lasten kanssa turvaan. Oletko puhunut miehen kanssa näistä kuiskailuista? Että olet kuullut?