Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaaksi sormilla????

Vierailija
22.04.2021 |

Mulla tosiaan piti alkaa menkat tiistaina ja samana iltana pojan kanssa oli semmonen moment että se sormetti mua ja pelottaa et jos niissä oli siittiöitä (annoin käsihoidon) niin ne olis mun sisään mennyt? testi tänään näytti negaa. ovulaatio ehkä 2vk sitten. kiitos hurjasti vastauksista!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos kysymyksestäsi!

Hyvä kun uskaltauduit laittamaan viestiä. Kysymyksesi ei ole lainkaan typerä vaan on hienoa, että haluat kysyä sinua askarruttavasta asiasta.

Lähtökohtaisesti sormettamisesta ei voi tulla raskaaksi. Raskaaksi tuleminen vaatii toimintakykyisiä siittiösoluja ja munasolun. Siittiöt eivät pysy toimintakykyisinä kehon ulkopuolella kovin kauaa, käsissä ja sormissakin vain pienen hetken.

Kysyit, onko mitenkään mahdollista, että käsissäsi mahdollisesti olevan sperman takia voisit olla raskaana. Käsien välityksellä spermaa voi toki päästä emättimeen, mutta sperman tulisi olla tuoretta, jotta raskauden alkaminen olisi mahdollista. Raskauden alkaminen käsien välityksellä on kyllä siis periaatteessa mahdollista, mutta siltikin melko epätodennäköistä.

Mukavaa kesän odotusta!

-Eki

Vierailija
2/4 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon! mietin vielä että testithän näyttää vissiin parin viikon päästä vasta alkuraskauden niin jos sama on tapahtunut pari viikkoa sitten ja tänään oli negatiivinen olisko se raskaus silti mahdollinen sen parin viikon takaa😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos paljon! mietin vielä että testithän näyttää vissiin parin viikon päästä vasta alkuraskauden niin jos sama on tapahtunut pari viikkoa sitten ja tänään oli negatiivinen olisko se raskaus silti mahdollinen sen parin viikon takaa😅

Vinkki. Lue aiempi vastaus.

Vierailija
4/4 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet, tai anna kun arvaan: olet 14 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän