Mistä hankitte elämänne? Suosituksia!
Mulle koko ajan sanotaan, että mun pitäis hankkia elämä, niin oon nyt yrittänyt vähän katsella, että mistä löytyis hinta-laatu-suhteeltaan paras. Mistä ootte hankkineet omanne? Minä vuonna, paljonko maksoi? Ootteko tyytyväisiä?
Kommentit (14)
Ne on siellä samassa kaupassa, mistä löytyy myös mm. elämän kävyt
Mistä ootte hankkineet omanne? -> Sain lahjaksi vanhemmilta.
Minä vuonna, paljonko maksoi? -> 80-luvun alkupuolella, en tiedä paljonko maksoi.
Ootteko tyytyväisiä? -> En. Jos olisin itse maksanut tästä, vaatisin rahat takaisin. Palautusoikeuttakaan ei kuulemma ole.
Mieti mitä haluat elämältä ja ala tekemään halujesi kohteiden kanssa (jos ihmisiä, varmista molemminpuolisuus) asioita, toista päivittäin ja ennen pitkään huomaat, että sinulla on sellainen elämä, minkä parissa vietit aikasi.
No mun elämä on ollu yhtä helvettiä enkä oo hankkinu tätä mistään .
Ihan itte rakensin pienin kätösin. Onhan aika pieni, kohtuu tylsä mut ite viihdyn.
Saiturin Pörssistä, heräteostos kun oli niin halpa.
Jälkeenpäin ajatellen ei ehkä olisi kannattanut hankkia ihan halvinta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihan itte rakensin pienin kätösin. Onhan aika pieni, kohtuu tylsä mut ite viihdyn.
Mistä materiaaleista? Suuntaanko Byggmaxiin vai Sinelliin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sulle sanottu useesti et "painu vit*uun?". Mä oon yrittäny, mut en suosittele.....
Ei ole tuota sanottu, mutta Helvettiin on toivoteltu. Ajattelin, että sinne mennään vasta, kun on hankittu ja loppuunkulutettu se peräänkuulutettu elämä?
Sain sielukseni vain käytetyn auton ja kiireen pois.
Sinä saatanan kone, älä hyydy, älä hyydy nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä materiaaleista? Suuntaanko Byggmaxiin vai Sinelliin?
Tilasin Aliexpressiltä, kaikkea halpaa roinaa.
Akateemisesta kirjakaupasta.
Etuna / haittana, että nenä on aina kirjassa kiinni...Elämä lähinnä siis niissä kirjoissa, realismi kolahtaa kovaa ja arki on tuskaa.
Ostin peräkylän luomukaupasta. Olen tyytyväinen, vaikka aika tyyris olikin.