kaunko pidät vaatteitasi?
esim. farkkuja ja t-paitoja? eli kauanko yksi vaate pysyy mielestäsi sellaisena, että haluat sitä käyttää?
Kommentit (7)
Useita vuosia. Riippuu laadusta, kuinka kauan kestävät. Ehkä keskimäärin 3 vuotta, sen jälkeen satunnaisesti päällä.
Siis pesujen välillä, vai yleensä? Jos yleensä, suurin osa niin kauan että menee rikki. Pyrin ostamaan aika ajattomia vaatteita. Eli ostan aika vähän. Takit n. 5 vuotta, kengät, käytössä useita pareja, 3-7 vuotta / pari. Vanhimmat käytössä olevat on T-paitoja ja pitkähihaisia trikopaitoja, taitaa olla 90-luvulta. Sukkia, sukkahousuja ja alusvaatteita siihen asti kun hajoaa käyttökelvottomaksi, pieni reikä ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis pesujen välillä, vai yleensä? Jos yleensä, suurin osa niin kauan että menee rikki. Pyrin ostamaan aika ajattomia vaatteita. Eli ostan aika vähän. Takit n. 5 vuotta, kengät, käytössä useita pareja, 3-7 vuotta / pari. Vanhimmat käytössä olevat on T-paitoja ja pitkähihaisia trikopaitoja, taitaa olla 90-luvulta. Sukkia, sukkahousuja ja alusvaatteita siihen asti kun hajoaa käyttökelvottomaksi, pieni reikä ei haittaa.
no jokaisella on joku tällainen 20 vuotta käytössä ollut vaate, mutta nyt olen kiinnostunut keskimääräisestä käyttöiästä.
Kymmenisen vuotta. Monia paitoja olen pitänyt niin kauan, että ne ovat kuluneet rikki ja on pitänyt heittää roskikseen.
Takkien ja farkkujen käytön olen saattanut lopettaa ennen rikki menemistä, jos en enää ole tykännyt mallista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
N.Kymmenen vuotta,enempikin,jos kestää.Vaatteeni ovat yleensä halvinta Tokmannin laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jokaisella on joku tällainen 20 vuotta käytössä ollut vaate, mutta nyt olen kiinnostunut keskimääräisestä käyttöiästä.
En seuraa kalenterista vaatteen ikää.
Noin 20 vuotta.